Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-02-18, 13:35
ultraxmode Ο χρήστης ultraxmode δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 16-02-2018
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 13
Προεπιλογή Το ένα μου χρυσοψαράκι δεν είναι καθόλου καλά, βοήθεια!

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα. νέο μέλος.

είμαι αρχάριος σε αυτό το "χόμπι". Εδώ και 2,5 μήνες έχω αγοράσει ένα ενυδρείο Aquatlantis 40 λίτρων. Έχω βάλει μέσα 2 χρυσοψαράκια (τα οποία μου είχαν φέρει σε μια γυάλα και τα λυπόμουν που ήταν μέσα σε τόσο μικρό χώρο) και επίσης έχω βάλει μέσα βοτσαλάκι πράσινο, 2 πλαστικά φυτά και ένα δικαοσμητικό βαρελάκι για να μπαίνουν μέσα όταν έχουν τις "συννεφιές" τους)

Ξεκίνησα το "στρώσιμο" όπως μου είπαν απο το pet shop με ένα μπουκαλάκι υγρό που το έριξα για 1 ώρα.. και μετά ένα δεύτερο. Μου έδωσαν επίσης αντιχλώριο και κάποια βακτήρια τα οποία μου είπαν να τα κρατάω στο ψυγείο και να βάζω κάθε τόσο.

Όλα καλά κ όλα ωραία, τα 2 ψαράκια ήταν πολύ ζωντανά, ώσπου πριν 15 μέρες περίπου, πρέπει να είχε το ενυδρείο ένα bacterial bloom. Προσπάθησα και άλλαξα το νερό (30%) μέρα παρά μέρα.. έριξα και λίγο απο το biopol το οποίο μου είπαν απο το petshop ότι βοηθάει σε τέτοιες καταστάσεις. Η πολύ θολήλα έφυγε. Το νερό είναι αρκετά καθαρό τώρα. Τεστ δεν έχω κάνει, δεν ξέρω καθόλου τι γίνεται στο νερό.

Το θέμα είναι ότι το ένα μου ψαράκι είμαι σίγουρος ότι κοντεύει να πεθάνει. Εδώ και 2 μέρες δεν είναι καθόλου καλά (ενώ ήταν). Γέρνει στα πλάγια σαν πεθαμένο. Το "πειράζω" λίγο να "ξυπνήσει" απο το "λήθαργο" και κουνιέται λίγο.. προσπαθεί. όμως πάλι στα ίδια. Το έβγαλα απο το ενυδρείο και το έχω βάλει σε ένα μπωλ με καθαρό νερό και αντιχλώριο. Δεν ξέρω τι να κάνω και έχω στεναχωρηθεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !

Παρακάτω η φόρμα :

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ