Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Θαλασσινό νερό > Θαλασσινό νερό - Γενικά

Θαλασσινό νερό - Γενικά Οτι δεν εμπίπτει στις εξειδικευμένες κατηγορίες.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-07-08, 12:10
gfdimopo Ο χρήστης gfdimopo δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 31-08-2007
Περιοχή: Αχαρναί
Μηνύματα: 392
Προεπιλογή Κόστος θαλασσινού ενυδρείου!

Καλησπέρα παιδιά,

Με αφορμή την αγγελία πώλησης του ενυδρείου του Tricky ανοίγω ενα νέο thread!

Εχω στην κατοχή μου ενα φυτεμμένο ενυδρείο 120 lt το οποίο δουλεύει εδώ και 9 μήνες χωρίς ιδιαίτερα προβληματα.

Έχω όνειρο να αρχίσω ενα θαλασσινό κάποια στιγμή αλλα αυτή την στιγμή την προσδιορίζω όταν ποιάσω δουλειά μιας και είμαι ακόμα φοιτητής.

Επειδή είχα ακούσει απο διάφορα πηγαδάκια κατα καιρούς οτι το κόστος είναι εξαιρετικά υψηλό δεν είχα ασχοληθεί καθόλου γιατί όσο τα ψάχνεις τόσο μεγαλώνουν οι ορέξεις να αποκτήσεις κατι τέτοιο...

Εβλεπα το συγκεκριμένο ενυδρειο στις αγγελίες. Το να το αποκτήσεις όλο το ενυδρείο κομπλέ σε μία τιμή Α είναι ένα θέμα που κάποια στιγμή μπορεί να γίνει με οικονομίες.

Το θέμα είναι το κόστος συντήρησης μηνιαίως. Πόσο είναι το κόστος να συντηρήσεις ενα τέτοιο ενυδρείο της τάξης των 400 Lt. Ισχύει η παροιμία μεγάλα καράβια μεγάλες φουρτούνες

Δηλαδή η ρουτίνα κόστους πόσο υψηλή είναι? Τι κοντρόλερς χρειάζονται να έχει ενα θαλασσινό κλπ? Δεν μιλάμε για εξεζητιμένα πράγματα αλλα να λειτουργεί όσο το δυνατόν αξιοπρεπώς.


Σας ευχαριστώ
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-07-08, 12:17
Το avatar του χρήστη klaz
klaz Ο χρήστης klaz δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 13-09-2005
Περιοχή: εις την συμπρωτευουσαν....
Μηνύματα: 3.900
Προεπιλογή

αναλογως το βαλαντιο που διαθετει ο καθενας...
τωρα 400 λιτρακια δεν ειναι λιγα,ακομη και οταν μιλαμε για FO.
εξαρταται επισης ,απο το τι θελεις να κανεις....