Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Ανατολική Αφρική > Malawi

Malawi Αφιερωμένο στο "Greek Club about Cichlid Lovers from iliovas" απ' το οποίο άρχισαν ολα!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 13-12-08, 11:50
Το avatar του χρήστη Yannis_K
Yannis_K Ο χρήστης Yannis_K δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 13-12-2008
Περιοχή: Ανθούσα
Μηνύματα: 137
Προεπιλογή Που θα βρώ ψάρια ?

Καλημέρα,
Είμαι τελείως αρχάριος και φτιάχνω ένα ενυδρείο 60 lt που μου χάρισαν.
Μετά από ψάξιμο στο internet σκέφτομαι να βάλω ψάρια από τα :

1. Labidochromis caeruleus (Lion's Cove)
2. Pseudotropheus sp. "Acei" (Msuli)
3. Iodotropheus sprengerae
4. Cynotilapia afra (Cobue)

Η επιλογή των ψαριών έγινε με κριτήρια να έχουν κοινά χαρακτηριστικά (malawi mbuna), το ήρεμο του χαρακτήρα τους λόγω του μικρού ενυδρείου και την "ομορφιά" τους.
Εννοείται ότι θα μπούν max 1-2 είδη από 1-2 ψάρια.

Το ερώτημα λοιπόν είναι που θα τα βρώ ? Η εντύπωση που αποκόμισα από το internet είναι ότι δεν πρόκειται για σπάνια είδη αλλά σε μεγάλο κατάστημα της περιοχής μου (από το οποίο αγόρασα εξαρτήματα για το ενυδρείο) όχι μόνο δεν είχαν τα συγκεκριμένα αλλά δεν τα είχαν ακούσει καν !!

Για να μην με φάνε οι δρόμοι λοιπόν σας παρακαλώ να μου πείτε που θα μπορούσα να βρώ αυτά τα ψαράκια (ή σε pm αν υπάρχει πρόβλημα να θεωρηθεί διαφήμιση).

Φιλικά,
Γιάννης
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 13-12-08, 12:02
Το avatar του χρήστη imichal
imichal Ο χρήστης imichal δεν είναι συνδεδεμένος
Τanganyika Support
 
Εγγραφή: 29-09-2007
Περιοχή: Χανιά
Μηνύματα: 3.200
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην imichal Send a message via Skype™ to imichal
Προεπιλογή

Ξεχνα τα αυτα τα ψαρια........στα 60 λιτρα....
Ουτε ενα απο αυτα (απο αποψη αριθμου και ειδους...) δεν μπορεις να βαλεις.......
__________________
http://imichalfishphotos.blogspot.com/
Ηλίας
Απάντηση με παράθεση
  #3