Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 24-04-18, 00:25   #1
Αρχάριος σε 200 λίτρα??
 
Το avatar του χρήστη georgeps
georgeps
Member
Εγγραφή: 18-04-2018
Περιοχή: Γαλάτσι
Μηνύματα: 81

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
georgeps Ο χρήστης georgeps δεν είναι συνδεδεμένος 24-04-18, 00:25
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλησπέρα σε όλους!

Οπως είχα γράψει και στο νήμα μου για καλοσόρισμα , είμαι ένας φοιτητής (άρα το μπάτζετ μειωμένο) καινούργιος στο χόμπι, και προσπαθώ αυτό το καιρό να φτιάξω σιγά σιγά το πρώτο μου ενυδρείο.


Από τη θεία μου πήρα ένα ενυδρείο στα 20-22 λιτρα και σκεφτόμουν να τοποθετήσω ένα μονομάχο μέσα. Το ενυδρείο επισκευάζεται αυτή τη στιγμή (περιμένω να περάσουν μέρες για τη σιλικόνη) και έπειτα θα ξεκινήσει σιγά σιγά το στρωσιμο του. Το θέμα είναι ότι κάτι δεν με ικανοποιεί στο συγκεκριμένο ενυδρείο. Μου φαίνεται αρκετά μικρό και περιορισμένο.

Εκανα μία ψακτική στο ίντερνετ και βρήκα μερικές καλές αγγελίες και συγκεκριμένα μία με την οποία έπαιρνα ενα 200αρι λίτρο (χωρις φωτα φιλτρα κλπ) σε πολύ καλή τιμη. Με έβαλε σε σκέψεις και ήμουν στο τσάκ απο το να πάω να το πάρω. Μεχρι που είδα μερικά βιντεάκια στο γιουτιουμπ τα οποία έλεγαν για πράγματα που πρεπει κανεις να προσέξει αν θέλει ένα τετοιο ενυδρείο.Προσγειώθηκα εκείνη τη στιγμή και άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω άποψη. οπότε είπα να ζητήσω την εμπειρία σας!!

Από ότι κατάλαβα θέλω ένα φίλτρο κοντά στα 1000-1200 λίτρα την ώρα, 100βατ λάμπες, να έιμαι σίγουρος οτι το αντέχει ο χώρος μου το βάρρος κλπ.