Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 16-06-14, 11:11
explorador Ο χρήστης explorador δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 12-06-2014
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 9
Προεπιλογή

Μόλις επικοινώνησα με την εταιρία (πολύ ευγενικοί και με διάθεση να εξυπηρετήσουν. κύριος Μαρκάκης υπεύθυνος ενυδρειακού) και μου είπαν να στείλω την κεφαλή μέσο ενός καταστήματος για έλεγχο και αποκατάσταση της βλάβης (η και ολόκληρης της κεφαλής αν είναι εργοστασιακό το πρόβλημα έστω και εκτός εγγύησης). φαίνετε πως θα βρω άκρη φίλε και λυπάμαι που δεν το είχα κάνει νωρίτερα γιατί είχα απογοητευτεί. σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. ευχαριστώ και τον milion επίσης και θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη.
Απάντηση με παράθεση
 
Page generated in 0,01252 seconds with 10 queries