συμφωνω εν μερη,αλλα ειναι αδυνατο για οποιοδηποτε καταστημα να κανει ελεγχο ποιοτητας.αυτα γινονται στο εργοστασιο,μετα ειναι πολυ αργα

μαλιστα σαυτη την περιπτωση βαρυνεται ακομα περισσοτερο ο κατασκευαστης,αφου δεν προκειται για κατι "ανωνυμο" αλλα ειναι εταιρεια με ονομα.
αν το παρουμε σαν ευθυνη του επισημου αντιπροσωπου,αλλαζει λιγο το θεμα,αλλα και τοτε ακομα δεν ξερω ποση ευελιξια εχει στο τι θα διαλεξει να φερει και τι οχι.ακομα κιαυτος ομως(ο αντιπροσωπος) δεν εχει δυνατοτητα για ποιοτικο ελεγχο σε χιλιαδες κομματια.
οποτε το αγγουρακι το τρωμε εμεις παλι

ετσι ειναι αυτα
μια φορα προιον Fluval προσωπικα δεν προκειται να ξαναγορασω

μιλαω για "fluval" και οχι τα υπολοιπα προιοντα της hagen, γιατι και τωρα αναγκαστικα αν το αλλαξω στο μαγαζι, παλι καποιο προιον της Hagen θα παρω.
εκτος αν παρω λεφτα πισω,που το βλεπω λιγο χλωμο...