+100000

έτσι ακριβώς είναι, το ρευμα χρειάζεται για βοηθάει στην εξάτμιση
άρα λοιπόν, 3 φυσούν 1 τραβάει
πως λειτουργεί αυτο:
η εξάτμιση ουσιαστικά είναι η μετατροπή ενός υγρού σε αέριο χωρίς να βραζει
σχεδόν όλα τα υγρά έχουν την τάση να εξατμίζονται χωρίς απαραίτητα να ειναι σε σημείο βρασμού
κάποια εξατμίζονται γρήγορα (πχ βενζινη) κάποια αργά (πχ νερο) και κάποια καθόλου(πχ λάδια)
και η εξατμηση του νερου(και τον υπολοίπων υγρων αλλα εδω μιλάμε για νερο) εξαρτατε απο 3 παράγοντες
απο ατμοσφαιρική θερμοκρασια (θερμοκρασια αερα δλδ), οσο πιο ζεστή, τοσο μεγαλύτερη εξάτμιση
απο την επιφανεια του νερου, οσο μεγαλύτερο ενυδρείο τόσο μεγαλύτερη και η εξάτμιση, βεβαια ενα ενυδρείο 30χ30χ30 θα εχει την
ιδια εξάτμιση με ενα 30χ30χ4000, δεν παιζει ρολο το υψος του γιατι η εξατμηση γινεται μόνο απο την επιφάνεια
και τελος απο την ατμοσφαιρική υγρασία, δλδ οσο ποιο πυκνή ειναι η ατμοσφαίρα σε μόρια νερου στον αέρα(απνια δλδ) τοσο ποιο
δύσκολα επιτυγχάνεται η εξάτμιση.
αρα οσο ποιο ζεστος και πολύς είναι ο αερας που βάζουμε μεσα τοσο μεγαλύτερη εξάτμιση έχουμε,
α. γιατι αυξάνουμε την ατμοσφαιρική θερμοκρασία κατω απο το καπακι και
β. οσο περισσότερο αερα βάζουμε μεσα τοσα περισσότερα μορια φεύγουν απο την επιφάνεια και επίσης λογο της
μη άπνοιας βοηθάμε να μειωθεί η υγρασία κατω απο το καπάκι
και επειδή το νερό ψύχεται μέσα από τη διαδικασία της εξάτμισης ο σκοπός ειναι να επιτύχουμε
οσο το δυνατόν μεγαλύτερη
νομίζω οτι τώρα πρέπει να κατάλαβες
GREMIAN οτι δεν εχει σχέσει με το "πειραγμένο" αυτοκίνητο που αναφερεις
φιλικά πάντα!