Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nick74
....... αλλα αυτο που θα πετυχεις ειναι πιεση οχι capacity, αυτο ετσι κι αλλιως θα παραμεινει το ιδιο (οσο μπορει να δωσει η προπελα της αντλιας)
το spraybar εννωεις?
ουσιαστικα το χρησιμοποιουμε για να μοιρασουμε τον κυματισμο σε ολη την επιφανεια του ευδρειου, αλλα και για να ριξουμε λιγο το capacity ελαφρως
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nick74
στραγκαλιζει πολυ, ισως μειονοντας λιγο το capacity με αποτελεσμα την μεγαλη αυξηση της πιεσης στα σημεια που ειναι οι τρυπες και λειτουργουν σαν μπεκ... Με απλα Ελληνικα την αυξανει, και τη μοιραζει σε μεγαλυτερες επιφανειες
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nick74
...... Ετσι θα εχεις σχεδον μηδεν απωλεια capacity και πιεση πολλαπλασιασμενη επι οσες τρυπες εχεις ανοιξει,
Για ακομα καλυετερους και ακριβεστερους υπολογισμους μπορει να πει κι ο maneni τα δικα του..........
|
τι να πω?





:smt12 0
να πω οτι μαλλον τα εχεις μπερδεψει ή εγω δεν καταλαβα τι θες να πεις.
ΝΑ σε πειραξω λιγο? Αν μειωσεις τη διατομη του αγωγου μειωνετε η πιεση και δεν αυξανεται. Για παραδειγμα το μπεκ που αναφερες βασιζεται σε αυτο το χαρακτηριστικο. Εκεινο που αυξανεται ειναι η ταχυτητα.
Σε ολα τα πραπανω θεωρουμε την παροχη σταθερη. Στην πραξη αυτη μεταβαλεται: η "προπελα" που αναφερες δεν δινει σταθερη παροχη.