Ο αντιπροσωπος ειναι η Pet Line και το τηλεφωνο ειναι 210-6069800 και ζητας να σε συνδεσουν με το τμημα ενυδρείων. Εγω μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα, μου ειχαν πει να το αφησω στο καταστημα απο οπου ειχε γινει η αγορα και το πηραν απο εκει. Αφου εγινε το service το επεστρεψαν στο καταστημα και το παρελαβα απο εκει. Υπηρξε μια καθυστερηση στην ολη διαδικασια διοτι επεσα πανω στην αλλαγη του αντιπροσωπου, αλλα εμεινα ευχαριστημενος διοτι με ενημερωσαν τηλεφωνικος και για την παραλαβη του φιλτρου και για την καθυστερηση λογω αναμονης παραλαβης ανταλακτικων απο τον νεο αντιπροσωπο.
__________________
Οσκαροκαμμένος !!!!!!!
|