Συμφωνω ,εχεις απολυτο δικιο.
Και εγω οταν ξεκινησα ειχα ενα τονο θεματα να μαθω και να αντιμετωπισω και μαλιστα γρηγορα γιατι αλλιως χανονται ζωες.
Πιστευω οτι με τις οδηγιες που δινονται, λυνονται προβληματα και παραλληλα με τις παραπλευρες πληροφοριες (εστω και διαφορετικες) και που οποιος θελει λαμβανει υποψιν του, μπορει να προχωρησει στο χομπι ενα βημα καθε φορα.
-------------------------
Σκεψου να ειμασταν φορουμ μαγειρικης.
Να ρωταγε καποιος τελειως ασχετος πως φτιαχνουμε μακαροναδα με κιμα και να μην ειχε διαβασει τα καρφιτσωμενα θεματα περι του τι ειναι ηλεκτρικη κουζινα, ψυγειο, αλατι, πιπερι, κατσαρολα κλπ τα βασικα δλδ
Και να θελεις να του πεις πως να τη φτιαξει.
Θα επρεπε να του λες καθε κινηση αναλυτικα, ανοιξε το ψυγειο πιανωντας το χερουλι και τραβωντας το, βγαλε τον κιμα, και βαλτον σε μια κατσαρολα μεσαια στο πισω ματι και ανοιξε τον απορροφητηρα ........





Ποιος θα απαντουσε? Κανεις. Ή αν απαντουσε θα εμεναν οπωσδηποτε κενα στον ερωτών. Και το θεμα θα ξεχυλωνε χωρις λογο σε επαναλαμβανομενα κλισε. (οπως και γινεται)
Αν τα ειχε διαβασει θα ειχε τις βασεις και στο θεμα του (αααν ανοιγε θεμα με τοσο καλη πληροφορηση απο τα αρθα) θα μπορουσαμε να εμβαθυνουμε σε θεματα του στυλ πως να καβουρδισει τον κιμα, με βουτηρο ή με λαδι?
Και να βγει ο ενας να πει με λαδι γιατι το και το, ενω ο αλλος να πει με βουτηρο γιατι το και το.
Και οι δυο θα ειχαν δικιο, και με τα επιχειρηματα που θα παραθεταν, ο ερωτών θα ειχε το δικαιωμα της επιλογης.