Αν κάποια από αυτά έχουν ήδη λήξει νομίζω δεν σε νοιάζει καν να τους δικαιολογήσεις, κατ' εμέ. Σου πούλησαν ληγμένο προϊόν (αν θες να είσαι και ακόμα πιο σίγουρος στείλε email στην API να σου στείλουν τις ημερομηνίες για όλα τα τεστ τους να μην το έχεις απλά από το internet κι ας είναι της ίδιας της εταιρείας) βάλε και καμιά φωνή αν χρειαστεί ότι θα πας σε ενώσεις καταναλωτών και ας τα αλλάξουν όλα. Το πρόβλημα ας το έχει από εκεί και πέρα ο προμηθευτής τους, όχι εσύ. Τουλάχιστον εγώ κάτι τέτοιο θα έκανα, αλλά σίγουρα θα προσπαθούσα να μη χάσω το δίκιο μου με τον τρόπο που θα μιλούσα.
|