Κοιτα το ενυδρειο ειναι θαλασσινο οποτε και δεν υπηρχε καν θεμα κυκλοφοριας αφου οι αντλιες που χρησιμοποιηθηκαν ειναι θερια ανημερα...

στην εξαγωγη του νερου(εισαγωγη στο ενυδρειο δηλαδη) στις κατω τρυπες εχουν τοποθετηθει και επιταχυντες (flow accelerators) για ακομα καλυτερη ροη(πιο μακρια δηλαδη γιατι αν δεις τι τρυπουλες εχουν ειναι οσο ενας στυλος bic οποτε και στελνουν το νερο πιο μακρια. Μιλαμε για τρελη ροη...)
Το σκεπτικο μας ειναι απλο: οι τρυπες ειναι τοσο ψηλα οσο χρειαζεται για να καλυπτονται εν λειτουργεια του ενυδρειου. ετσι δημιουργειται και η καταλληλη αναταραξη προς οξυγονωση του νερου. Τα υπολοιπα ειναι θεμα υδραυλικης, δηλαδη το ποσο νερο θα πεσει στο sump αν διακοπει η λειτουργεια λογω διακοπης ρευματος