-Επανερχομαι με νεοτερα.Λοιπον μετα απο 3-4 email με ερωτησεις -απαντησεις για το πως εγινε το καλιμπραρισμα κ.λ.π και αφου πλεον βρηκαν και τον υπευθυνο μηχανικο(?) και του ειπαν το προβλημα του συγκεκριμενου controler μου εστειλαν το εξης:
"Thank you for your immediate response. Kindly send back the defective item to the address below. We will send your replacement immediately upon receipt of the returned item and upon receipt of the postal receipt (sent via email). Please indicate your name, address and Pay Pal email just so we know it is from you.
Kindly advise us if you have sent the item back to us as well as the postal receipt the soonest time possible
Μου λενε να τους στειλω πισω τον controler και θα μου στειλουν την αντικατασταση του μολις παραλαβουν το χαλασμενο και μολις παρουν την αποδειξη ταχυδρομιου(ποια ειναι αυτη?).Να συμπεριλαβω το ονοματεπωνυμο και email και να τους ενημερωσω οτι το εστειλα.
Τα λεω καλα?Εχει στειλει κανεις επιστροφη δεμα?Πως το στελνω, ως συστημενο?
Ευχαριστω....
__________________
«Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου»
|