Ενταξει, μη παρεξηγηθουν τα λογια σου και φαινεται σαν να την "ακουει" στο τελος ο ανθρωπος που εχασε και τα ψαρια του.
Απλα να διευκρινιστει αν οντως ειχε ευθυνη το καταστημα ή οχι.
Αν δεν παρεχεται εγγυηση για μια τετοια φιλοξενια (που δεν νομιζω, εκτος κι πληρωνεται καποια ασφαλεια για πιθανη απωλεια) πως θα καταλογιστει ευθυνη στο καταστημα?
Ειπαμε να λεμε τις χοντραδες που κανουν τα καταστηματα αλλα μη φωναζουμε και χωρις να φταινε. (αν δεν φταινε στην συγκεκριμενη περιπτωση)
Γι'αυτο ζηταμε στοιχεια.
Και για να μαθουμε αν οντως υπαρχει τετοια παροχη, ποσο κοστιζει, τις εγγυησεις υπαρχουν και ποιο καταστημα την παρεχει.
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα.
|