Υπαρχουν εκατονταδες επιτυχημενες συναλλαγες με e-shops εδω μεσα και μερικες οχ και τοσο... Στο τελος ομως κανεις δεν εχασε λεφτα.
Ο κινδυνος ειναι πολυ μεγαλυτερος αν δωσεις την καρτα σου στο supermarket ή στο βενζιναδικο.
Αποστολες αριθμων καρτων με τηλεφωνο/φαξ κλπ ειναι ελαχιστα ασφαλεις.
Πως ξερεις που εχει αρχειοθετηθει το fax (με την υπογραφη σου κιολλας) ?
Πολλες φορες τα callcenter ειναι outsourced.
Και αν ο υπαλληλος που σηκωσε το τηλεφωνο εχει εναν ξαδερφο στα "δυσκολα"?
Η ηλεκτρονική μεταδωση, σε μαγαζια της προκοπης που πληρουν καποιους βασικους ορους ειναι παρασαγγας ασφαλεστερη.
Στην τελική, επειδη δεν εχει χρησιμοποιηθει pin/υπογραφή ειναι πολυ ευκολο να αρνηθείς μια συναλλαγή οταν ερθει το εκαθαρριστικο και να τελειώσει εκεί το θεμα.
Οταν λεμε ομαδική παραγγελια δεν αγοραζουν ολοι τα ιδια!! Ο καθενας τα δικα του και μοιραζονται τα μεταφορικά.
Με το poll δεν βγαινει κανενα συμπερασμα. (κανεις δεν εχει δοκιμασει ολα τα φιλτρα ωστε να εχει συγκριτικη αποψη.. Απλα δειχνει πιο ειναι το πιο δημοφιλες, οχι ομως και το καλυτερο, κατι που ετσι κιαλλιως αλλαζει με τις αναγκες...)
Οσο για την εγγυηση, αυτό ειναι κατι που παρέχει ο κατασκευαστής και οχι ο αντιπροσωπος. Βασει νομου, εντος ευρωπαικης ενωσης οπουδηποτε παρεχεται επισημο service γινονται αποδεκτα ολα τα προιόντα ανεξαρτητως σημειου αγορας.
Ομως μεχρι στιγμης οργανωμενο service για ενυδρειακα προιόντα δεν εχουμε δει. Αυτό που κανεις ειναι να πηγαινεις στο μαγαζι που το πηρες και να περιμενεις να σου φερουν ανταλλακτικό (συχνα απο τη γερμανια...)
Στα e-shops απλως στελνεις τα ελλατωματικα με το ταχυδρομειο.
Πολυ μικρες οι διαφορες.
Οταν ομως μιλαμε για συστηματα υποστηριξης ζωντανων οργανισμων, αμα χαλασει το φιλτρο, το ανταλλακτικο το χρειαζεσαι σε μερικες ωρες...
Οτιδηποτε αλλο απλα ΔΕΝ.
Αυτο δεν σημαινει οτι το καταστημα δεν εχει να προσφερει, Αμεση παραδοση, εγκατασταση, "ζαλισμα" με απορειες, καφέ, τη δυνατοτητα να το πιασεις στα χερια σου ΠΡΩΤΟΥ το αγορασεις, να περιεργαστεις διαφορα αλλα προιόντα, αλλα και τα ζωντανα ψαρια και φυτα, κλπ
Ολα ομως εχουν ενα κοστος. Κρινεις και αποφασιζεις.
ΥΓ. Οταν ξερεις ΑΚΡΙΒΩΣ τι θες να αγορασεις, ενα καταστημα "χανει" στα σημεια, ασε που για το συγκεκριμενο φιλτρο που μιλαμε ειναι πολυ πιθανον να σου πουν οτι πρεπει να το παραγγειλεις.
|