Εγώ θα σου πρότεινα να έβαζες την αντλία (600) ΠΡΙΝ το μηχανικό φίλτρο (500).
Δοκίμασε το, δεν έχεις να χάσεις τίποτε εκτός του ότι θα κόψεις το λάστιχο. Κόψε το κοντά στο φίλτρο, ώστε να μη χασεις μέτρα (εκ) λάστιχου αν δεν δουλέψει σωστά έτσι.
Το φίλτρο δεν θα πάθει τίποτα που θα το 'σπρώχνει' η 600αρα, και η 600αρα θα λειτουργεί σαν να έχει πολύ head pressure μπροστά της, κάτι πολύ σύνηθες, οπότε δεν βλέπω να προκαλείτε ζημιά στον εξοπλισμό.
Το θέμα είναι η ολική ροή να σηκώσει την άμμο μέσα στο φίτρο άμμου, τόσο, ώστε να είναι σαν να αιωρείται μέχρι τα 3/4 του κυκλινδρου (ή μέχρι το σημάδι που έχει ο κατασκευαστής πάνω στον κύλινδρο του φίλτρου) χωρίς όμως να φεύγει εκτός φίλτρου άμμου.
Έγινα κατανοητός?!?