Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Θαλασσινό νερό - Γενικά (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Αρχάριος (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=46822)

paulos-k 10-12-10 16:04

Αρχάριος
 
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά:)
Είμαι τελείος αρχάριος στον υδάτινο κόσμο(ασχολούμαι το τελευταίο διάστημα με τον κόσμο των bonsai) και απότι φαίνεται διάλεξα να ξεκινήσω απο τα βαθυά,με θαλασσινό ενυδρείο(fish only).Προς το παρόν δεν θα ήθελα να σας πεδέψω με ερωτήσεις χιλιοειπωμένες έχω ήδη ξεκινήσει διάβασμα και οι αποριες θα έρθουν:D
Σκέφτομαι για ένα ενυδρείο 80Χ60Χ60,τα μόνα εξαρτήματα που έχω απο φίλους είναι ενας θερμοστάτης 200watt και ενα εξωτερικό φίλτρο maxima(3500cc x2/min) θα βοηθήσουν αυτά για αρχή?

thanasisg 10-12-10 16:18

Καλησπέρα φίλε και καλώς ήρθες!!

Όντως έπεσες κατευθείαν στα βαθιά. Το θαλλασινό θέλει περισσότερη εμπειρία, περισσότερη υπομονή, περισσότερα χρήματα, περισσότερα, περισσότερα, περισσότερα .......

Με πολύ διάβασμα και μεγάλη υπόμονη με προσεκτικές κινήσεις, εγώ είμαι της άποψης ότι μπορείς να τα καταφέρεις, αν και πολλοί συνφορουμίτες θα έχουν σίγουρα αντίθετη γνώμη!!

Εγώ πάντως με αλάτια απο ελάχιστα έως καθόλου μπορώ να βοηθήσω!!Όπως και να έχει καλή συνέχεια!!

paulos-k 10-12-10 16:49

Το φαντάζομαι :rolleyes:..και το διαπιστώνω όσο προχωρώ περισσότερο στα θέματα του φόρουμ όμως ο "αλμυρός" κόσμος με συναρπάζει πολύ περισσότερο και δεν θα ήθελα να κάνω κάτι "πιο εύκολο" και να μην νιώθω την ίδια χαρά :D
Δεν βιάζομαι καθόλου,υπομονή και διάβασμα και με την βοήθεια όλων ελπίζω να καταφέρω κάτι αρχικό !!Καλως σας βρήκα:smt041

Christophe74 10-12-10 16:58

Καλώς ήρθες
 
Καλησπέρα και καλώς ήρθες κι εσύ στο μαγικό κόσμο του υγρού στοιχείου.
Όλες οι απορίες σου θα λυθούν μέσα από τη βοήθεια που θα σου προσφέρουν απλόχερα όλοι σ' αυτό το forum:smt039

zapatas 10-12-10 18:09