Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=19)
-   -   αντικατάσταση λάμπας Τ8 (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=45776)

Xlapatsas 12-11-10 12:39

αντικατάσταση λάμπας Τ8
 
Έχω σε ένα ενυδρείο 180 λίτρων, 2 λάμπες Τ8 των 30 watt.Θα ήθελα να τις αντικαταστήσω με πιο ισχυρές λάμπες, όμως σε όσα sites και να έψαξα δεν υπάρχουν πιο ισχυρές στο μήκος που θέλω(89,2 εκατοστά).Το ενυδρείο το έχω εδώ και 6 μήνες και δεν έχω αντικαταστήσει ξανά λάμπες γι'αυτό και είμαι άσχετος με το θέμα.Τί μπορώ να κάνω?

exelix 12-11-10 12:51

Οι λάμπες φθορισμού βγαίνουν για συγκεκριμένο μήκος και κατανάλωση, δεν υπάρχουν ας πούμε σε αυτό το μήκος λάμπες των 35Watt.

Εσύ μπορείς είτε να προσθέσεις κάποια επιπλέον λάμπα είτε να αλλάξεις το υπάρχον σύστημα και αντί να έχεις λάμπες Τ8 να βάλεις Τ5 που νομίζω στους 85 πόντους δίνουν 39Watt.

Χαραμάδας 12-11-10 12:59

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από Xlapatsas (Μήνυμα 506728)
Έχω σε ένα ενυδρείο 180 λίτρων, 2 λάμπες Τ8 των 30 watt.Θα ήθελα να τις αντικαταστήσω με πιο ισχυρές λάμπες, όμως σε όσα sites και να έψαξα δεν υπάρχουν πιο ισχυρές στο μήκος που θέλω(89,2 εκατοστά).Το ενυδρείο το έχω εδώ και 6 μήνες και δεν έχω αντικαταστήσει ξανά λάμπες γι'αυτό και είμαι άσχετος με το θέμα.Τί μπορώ να κάνω?

Πιο ισχυρές είναι οι τ5 και βγαίνουν σε διάσταση 89cm---39w αλλά πρέπει να βάλεις ηλ. μπάλανς και ακροφύσια για τ5.

Xlapatsas 12-11-10 13:47

Οπότε παώ για Τ5 σύμφωνα με αυτά που μου λέτε.Για τα ηλεκτρικά μπάλανς και τα ακροφύσια πρέπει να προσέξω κάτι;Ή απλά ζητάω να είναι για λάμπες Τ5;

exelix 12-11-10 13:51