Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Αρχάριοι γλυκού νερού (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=34)
-   -   25 λτρ (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=33257)

gkampanis 12-07-09 22:03

25 λτρ
 
Καλησπερα παιδια τι ψαρακια θα μπορουσε να φιλοξενησει ενα 25 λιτρο ενυδρειο??:)

in the pond 12-07-09 22:12

Ένας πολύ όμορφος ΒΕΤΤΑ με τα φυτάκια, του που θα ζει σαν βασιλιάς.;)

gkampanis 12-07-09 22:17

Σε ευχαριστω φιλε μου!! Καποια αλλη προταση εκτος απο betta!!??:):)

Πάνος 12-07-09 22:43

οχι ψαρακια...ασπονδυλα...σαλιγκαρακια και γαριδες....:rolleyes:

gkampanis 12-07-09 23:26

Ok παιδια σας ευχαριστω πολυ :D

maria p 15-07-09 00:23

να ρωτήσω κι εγώ μια μικρή ομάδα νέον, τέτρα ή αρλεκίνοι δεν κάνουν? συγγνώμη αν είμαι άσχετη

asteris_veroia 15-07-09 09:29

ειναι πολυ λιγα τα λιτρα για τετοια ψαρακια

Πάνος 15-07-09 12:05

εχει δικιο ο αστερης..
ειναι μεν μικρα ψαρακια...αλλα πρεπει να ειναι σε μεγαλο κοπαδι και ειναι και πολυ κινητικα....δε μπορουν να επιβιωσουν σε τοσο μικρα ενυδρεια χωρις εντονο στρεςς με αποτελεσμα γρηγορες απωλειες...

maria p 15-07-09 12:07

ευχαριστώ πολύ παιδιά

Δημητρης89 15-07-09 12:28

δεν ειπαρχει κανενα μικρο ψαρακι σαν τα buble bee gobies που να μπαινει σε ενυδρειακι?

Πάνος 15-07-09 12:35

με 25 μεικτα...οποτε καμια 20 λιτρα καθαρα δε θα τα εβαζα...σε 30 καθαρα τα εχω βαλει...αλλα υποψιν ειναι ιδιαιτερα στη διατροφη τους....απο μενα δεχονται μονο ζωντανες..δαφνιες-γκρινταλ και κατεψυγμενα bloodworms τιποτα αλλο...
αλλα αυτο που θελω να τονισω...ειναι...
γιατι να σπαμε το κεφαλι μας τι ψαρακι μπαινει σε 25 λιτρα και δεν αγοραζουμε απο την αρχη ενα με διπλασια λιτρα? μας δινει τοσο περισσοτερες επιλογες...και οικονομικα δεν εχει μεγαλη διαφορα...