Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Αρχάριοι γλυκού νερού (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=34)
-   -   ΚΑΙ ΤΩΡΑ; ΤΙ ΨΑΡΙΑ; (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=22258)

sakisballoons 19-01-08 11:18

ΚΑΙ ΤΩΡΑ; ΤΙ ΨΑΡΙΑ;
 
Πριν κανα μήνα μου έκαναν δώρο ενα ενυδρείο (το ήθελα πολύ) καρφούρ 96λίτρα. σε ελάχιστες μέρες θα είναι έτοιμο. Έφτασε λοιπόν η ώρα να αποφασίσω τι ψάρια να βάλω μέσα. είμαι αρχάριος και δεν γνωρίζω τα ψάρια καθώς και ποια τεριάζουν μεταξύ τους και πόσα να βάλω. Έχει κάποιος να μου προτείνει κάτι που να μην έχει πολλές απαιτήσεις λόγω ότι φεύγω το πρωί απ το σπίτι και γυρνάω αργά το βράδυ;

george 19-01-08 11:20

Το έχεις στρώσει το ενυδρείο ;

sakisballoons 19-01-08 11:23

σχεδόν. περειμένω να μηδενιστούν και τα νιτρώδη. τα νιτρικά έχουν εμφανιστεί.

speargunner 19-01-08 19:21

Αράδιασε μας μερικά ψάρια που σ'αρέσουν και τα βρίσκουμε μετά;)!!Πες μας και τις παραμέτρους του νερού σου(ΡΗ,ΚΗ,GH),θα βοηθήσει.

sakisballoons 21-01-08 11:53

Επέλεξα καποια. Βεβαια δεν αποκλείω και τα υπόλοιπα. Όλα τα ψάρια μ αρέσουν.
Leporinus fasciatus, cardinal tetra, Neon, Banded Rainbow, Τιγράκι,Distichodus-sexfasciatus,, Apistogrammaagassizii, Apistogramma cacatuoides, Mikrogeophagus ramirezi, Paradise fish

Iann_is 21-01-08 12:26

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από sakisballoons (Μήνυμα 230302)
Επέλεξα καποια. Βεβαια δεν αποκλείω και τα υπόλοιπα. Όλα τα ψάρια μ αρέσουν.
Leporinus fasciatus, cardinal tetra, Neon, Banded Rainbow, Τιγράκι,Distichodus-sexfasciatus,, Apistogrammaagassizii, Apistogramma cacatuoides, Mikrogeophagus ramirezi, Paradise fish