Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Θαλασσινό νερό - Γενικά (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ ΝΕΡΟΥ (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=20145)

ksifias 14-10-07 00:07

ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ ΝΕΡΟΥ

Γεια σας,είμαι νέος στο αλάτι και θέλω βοήθεια.
Έχω πάρει από το καρφούρ ένα ενυδρείο 120 lt το οποίο έχει εσωτερικό κάνιστρο για βιολογικό φίλτρο.Έγω θέλω να το κάνω reef,ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΠΩΣ;Είμαι αρχάριος και δέν ξέρω πολλά αλλά λεώ να κάνω τα εξής για να εξοπλήσω το ενυδρείο μου:
1) να βάλω 10 κιλά αραγωνίτη νεκρό και 5 ζωντανό
2) 10 κιλά ζωντανό βράχο και 10 νεκρό
3) ένα skimer εσωτερικό
4) 2 κυκλοφοριτές
5)1 ανεμυστηρα και ενα θερμοστάτη
6) εξωτερικό φίλτρο λέω να μη βάλω,στη θέση του θα έχω το εσωτερικό κάνιστρο που έχει το ενυδρείο μου.
θα παίζει το ρόλο του χημεικού και μηχανικού φίλτρου στο οποίο θα βάλω υαλοβάμβακα και άνθρακα.
Αυτά σκέφτομαι να κάνω για αρχή.Τι αλλο θα πρέπει να εχώ;;;;;;;;;θα περημένω πληροφορίες για εξοπλησμό μαγαζιά και τιμές που υπάρχουν στην αγορά.

klaz 14-10-07 00:41

γεια σου φιλε με την οδοντωτη μυτη...:p:p
και βεβαια μπορεις να το κανεις ριφακι,αλλα μαλλον θα ελεγα οχι τωρα....
χρειαζεσαι πολυ-πολυ διαβασμα,γιατι το θαλασσινο εχει αρκετες ιδιαιτεροτητες σε σχεση με το γλυκο,και πολυ περισσοτυερη υπομονη....
καλο διαβασμα....;)

PascM 14-10-07 11:00

Αν δεν κάνω λάθος το ενυδρείο και δη του carefour είναι πολύ στενό για reef!

Isidoros 14-10-07 11:05

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από PascM (Μήνυμα 206863)
Αν δεν κάνω λάθος το ενυδρείο και δη του carefour είναι πολύ στενό για reef!

;):smt023
Φυσικά με καλή θέληση όλα γίνονται.Είναι δύσκολο όμως για ένα αρχάριο.

accnt 14-10-07 19:29

Μπορείς να το κάνεις ένα ωραίο reefάκι, αλλά θα χρειαστείς υπομονή και διάβασμα, όπως ειπώθηκε άλλωστε.
Άμμο μπορείς να βάλεις μόνο νεκρό αραγωνίτη.