Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Bettas (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Να σας συστήσω το...Μανώλη! (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=13121)

DimmyF 04-09-06 21:53

Να σας συστήσω το...Μανώλη!
 
7 Συνημμένο(α)
Γειά σας!
Να σας συστήσω το Μανώλη λοιπόν!
Ο Μανώλης είναι ένας συμπαθέστατος betta splenden.
Για τον ακριβή τύπο παρακαλώ τα φώτα σας, μια κ εγώ είμαι άσχετος αλλά κ ο Μανώλης πεισματικά δεν απαντά στις ερωτήσεις μου :p
Ο Μανώλης ποζάρει στις φωτό 1 και 2 ενώ στην 3 ντράπηκε και κρύφτηκε!
Στο σπίτι του Μανώλη υπάρχει κ ένας συγκάτηκος. :) Ένας μικρούλης Borneo Sucker που φαίνεται στις φωτο 4 κ 5.
Το σπίτι τους είναι μία γυάλα τεσσάρων νομίζω λίτρων με hang on φιλτράκι.
φωτο 6 κ 7.
Έχει μέσα μία καρύδα με anubia nana κ Microsorum Pteropus windelov. Επίσης υπάρχουν και Hydrocotyle verticillata κ Alternanthera reineckii.

Αυτά! Ο Μανώλης σας στέλνει χαιρετίσματα!!

Carebean pirate 04-09-06 22:05

Πολύ ωραίο το ενυδρείο σου, το ίδιο και ο μονομάχος....:smt040

deMetrIs 04-09-06 22:06

ακομα ενας μονομαχος που γλυτωσε το μπουκαλακι και τωρα ζει σε εναμικρο παραδεισο! παντως πρεπει αν του αρεσει πολυ το σπιτι του!:p
μμ για το τι ειδος ειναι μαλλον ειναι multicolour τυπο ουρας μαλλον crowntail (ct) αλλα μιξ δεν ειναι καθαρος αλλα δεν ειναι σιγουρο αφου σε καμια φωτογραφια δεν ειναι full flare βγαλε καμια οταν ειναι full flare για να σου πουμε με σιγουρια!

DimmyF 04-09-06 23:01

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!! Η Alternanthera reineckii δεν πρέπει να συμφωνεί στο..μικρός παράδεισος (τι τραβάει η καημένη..) αλλά σύντομα θα βρει καλύτερο σπιτάκι;)
Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από deMetrIs
βγαλε καμια οταν ειναι full flare για να σου πουμε με σιγουρια!

αχ..προσπαθώ αλλά η ψυφιακή μου, το τρέμουλο στο χέρι :p κ ο Μανώλης δε βοηθάνε..!

crazyio 05-09-06 00:37