Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Καπάκι ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=20375)

sexygirl01 24-10-07 18:31

Καπάκι ενυδρείου
 
Παιδιά, ξέρω οτι δεν είναι εδώ η κανονική θέση, αλλά δεν ήξερα που να το γράψω...

Τέλος πάντων, επειδή εκτός από καινούρια, είμαι και ολίγον άσχετη, έχω ένα πρόβλημα. Είχα πάρει ένα ενυδρείο από το carrefour πριν από λίγο καιρό (δεν το είχα ακόμα γεμίσει), αλλά κατα λάθος, έσπασα το καπάκι. Ήταν από plexi άρα πρέπει και εγώ να πάρω ίδιο υλικό. Αυτό που θέλω απο εσάς, αν γνωρίζετε, να μου πείτε που μπορώ να βρω plexi, και πως μπορώ να το κολλήσω. Ψάχνωντας, βρήκα, οτι λέτε για χλωροφόρμιο με κομματάκια plexi. Το είχα σκεφτεί και εγώ, αλλά σε μεγαζιά με χημικά που ρώτησα, μου είπαν πως δεν έχουν. Αν γίνεται, πείτε μου και για τα δύο υλικά συγκεκριμένο μαγαζι. (είμαι φοιτήτρια και μένω μόνιμα στην Αθήνα)

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

netblues 24-10-07 19:02

Η πιατσα με τα καταστηματα plexi ειναι χαμηλα στην οδο πραξιτελους, μιλωντας για κεντρο, και λογικα εκει πρεπει να εχουν και χλωροφορμιο (συνηθως για δικη τους χρηση, αλλα αν ζητησεις με καλο τροπο.... ολα γινονται..)
Ομως το καπακι του carrefour δεν ειναι απο plexi αλλα απο φτηνο πλαστικό..
Μια φωτογραφια του προβληματος θα βοηθουσε να κατεβασουμε καμμια εναλλακτική ιδεα..

steady 24-10-07 19:43

sir το χλωροφορμιο δεν ειναι επικυνδυνο αν το αναπνευσεις?ρωταω γιατι μιλανε πολλοι εδω μεσα γιαυτο χωρις να εχω ακουσει τιποτα για κινδυνο..

sexygirl01 πως τα καταφερες και το σπασες?εγω ζοριστηκα να το σπασω οταν πηγα να το ξεφορτωθω:D

netblues 24-10-07 20:22

Το χλωροφορμιο χρησιμοποιοταν τον περασμενο αιωνα σαν αναισθητικο σε χειρουργικες επεμβασεις, (καθως και σε ταινιες με κατασκοπους και απαγωγές)