Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Malawi (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ντροπαλά λαμπίντο σε νέο ενυδρείο (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=66966)

nikmix 28-11-12 11:49

Ντροπαλά λαμπίντο σε νέο ενυδρείο
 
Είμαι αρχάριος στον κόσμο των ενυδρείων,έχω περίπου 2 μήνες που ασχολούμαι και μετά από πολύ διάβασμα στα φόρουμ και διάφορες περιπέτειες,έχω στήσει με την κοπέλα μου ένα ωραίο 240lt με πρόθεση να μπουν αφρικάνες.Το στρώσιμο του ενυδρείου έγινε (με αμμωνία κ μπόλι) και όταν όλες οι τιμές μου έγιναν σωστές πριν 5 μέρες πήρα από ένα χομπίστα 5 λαμπίντο γύρω στα 3-4 εκ το καθένα.

Η μεταφορά τους έγινε ομαλά,μπήκαν στο ενυδρείο βράδυ χωρίς φώτα με προσαρμογή και μόλις μπήκαν άρχισαν να κολυμπάνε σε όλο το μήκος και πλάτος σαν να το εξερευνούν από πάνω ως κάτω.Από την επόμενη μέρα το πρωί τα ψαράκια είναι πολύ ντροπαλά,βγαίνουν μόνο λίγο και μόλις αντιληφθούν την παραμικρή κίνηση στο περιβάλλον εξαφανίζονται φοβισμένα.Έχουν όρεξη για φαγητό και μόνο τότε λίγο ξεμυτίζουν,αλλά πάντα πολύ επιφυλακτικά και με τάση για φυγή πίσω από τις πέτρες.Οι τιμές μου στο νερό παραμένουν καλές.

Η ερώτησή μου είναι αν είναι φυσιολογικό μετά από 5 μέρες να μην έχουν διαφορά στη ντροπαλή-φοβισμένη συμπεριφορά τους προς το καλύτερο και αν μπορώ να κάνω κάτι εγώ για αυτό.

Υπομονή υπάρχει,αρκεί να ξέρω ότι είναι κάτι φυσιολογικό και όχι πρόβλημα.Τα φώτα σας...

genecr 28-11-12 12:31

είναι πολύ νωρίς φίλε μου, δώστους το χρόνο τους να προσαρμοστούν.

gsklaven 28-11-12 12:38