PDA

Επιστροφή στο Forum : Αρσενικά+θηλυκά guppy


Celda
04-08-05, 15:16
Καλησπέρα σε όλους


Μια ερωρηση: έχω διαβάσει όλο το φορουμ για τα ζωοτόκα και δεν έχω καταλάβει το εξής για τα γκάπι (ισχύει και για τα μόλλυ και του ξιφοφορους;) :

πώς ξεχωρίζετε τα αρσενικά από τα θυληκά; και πώς γονιμοποιουνται;

είμαι αρχάρια όπως καταλαβαίνετε...έχει κανείς φωτο των δύο φύλλων;

αφού διαβάζω ότι υπάρχει πληθώρα στους υπόλοιπους του φορουμ, να ελπίσω ότι όταν έρθει η ώρα θα βρεθεί κάποιος να μου δωρίσει μερικά;

Ευχαριστώ

Κωνσταντίνα

torm
04-08-05, 16:09
Τα δύο φύλα ξεχωρίζουν εύκολα στα ζωοτόκα απο το πτερύγιο που έχουν στο πίσω κάτω μέρος του σώματός τους, κάτω απο την κοιλιά τους. Στα θηλυκά το πτερύγιο αυτό είναι σαν μισοφέγγαρο ενώ στα αρσενικά είναι στενό, μακρουτσουλό και παράλληλο προς το σώμα του ψαριού.
Δυστυχώς δεν έχω κάποια φωτο για να στο δείξω, αλλά είναι πολύ χαρακτηριστικό.
Επίσης τα αρσενικά γκάπυ έχουν συνήθως είναι μικρότερα με αρκετά μεγαλύτερες ουρές και είναι πολύχρωμα, ενώ τα θηλυκά είναι μεγαλύτερα σε μεγεθος με μικρότερες όμως ουρές και λιγότερα χρώματα.
Τα ζωοτόκα δεν κάνουν άλλη δουλειά στη ζωή τους απο το να γονιμοποιούνται και να γεννούν. Τα αρσενικά κυνηγούν συνεχώς τα θηλυκά, τα οποία γεννούν κάθε 28-30 μέρες περίπου για τα γκάπυ.

Αν θελήσεις γκαπάκια, νομίζω στο είχα ξαναπεί ότι ευχαρίστως θα σου δώσω εγώ.
8)

Celda
04-08-05, 17:51
Σε ευχαριστώ πολύ torm, σε έχω στα υπόψην μου...παρόλα αυτά είπα να ανοίξω παρτίδες και με άλλους για γκάπι για να αποφύγω την αιμομιξία από αυτά που θα μου δώσεις εσύ :lol:

Αλήθεια από το κερατσίνι πως θα τα μεταφέρεις;

Και κάτι ακόμα...έχω ένα μικρό ενυδρείο 20 λίτρων, αν θέλω να το μετατρέψω σε μιευτήριο γκάπι τι φυτό μου προτείνεις;

Σε ευχαριστώ και παλι (είναι τρομερό το γεγονός ότι δεν έχεις ξεχάσει την υπόσχεσή σου :wink: )

Κωνσταντίνα

halvas69
04-08-05, 21:32
Είχα φτιάξει παλιά ένα κατατοπιστικό αρθράκι για τις διαφορές τους με σχέδια φώτος κλπ αλλά δεν το βρίσκω.... :oops: