PDA

Επιστροφή στο Forum : Άμμος και καθαριότητα..

Demetra
28-02-15, 23:18
Μιας και αποφάσισα ότι τελικά θέλω να βάλω άμμο στο ενυδρείο μου και ταυτόχρονα ανακάλυψα οτι δεν ξέρω τίποτα σχετικά με την άμμο και δεν υπάρχουν επαρκείς πληροφορίες στο διαδίκτυο (η τουλάχιστον εγώ είμαι άσχετη και δεν μπορώ να τις βρώ), είπα να ρωτήσω και να ενημερωθώ καταλλήλως..:p

Αρχικά θελω να ρωτήσω για την σκούπα βυθού. Έχω ακούσει ότι στην περίπτωση της άμμου την ανακατεύεις και "ρουφάς" την σκόνη που δημιουργείται..Έιναι απαραίτητο αυτό η μπορείς να παραλείψεις την σκούπα βυθού;

Ακόμα σχετικά με το φίλτρο, σε περίπτωση που είναι εξωτερικό θα υπάρξει κάπιο πρόβλημα ή θα χρειαστεί να πάρω κάποιο εξειδικευμένο;

Τέλος αν επιλέξω να πάρω βιολογική άμμο πώς την καθαρίζω πρίν την βάλω; Ξέρω οτι συνήθως έρχεται υγρή και με έτοιμα βακτηρίδια ισχύει; Και αν ναι που μπορώ να την βρώ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)

delta66
28-02-15, 23:45
Αν υπαρχει νορμαλ ιχθυοφορτωση και καποια κυκλοφορια νερου (ειτε απο το φιλτρο (http://i225.photobucket.com/albums/dd212/delta66/aqua/filter%20service/bP7110036.jpg) ειτε απο wave pumps) πανω απο το βυθο ετσι ωστε να παρασερνει τα σκουπιδακια στο φιλτρο, δεν χρειαζεται σκουπα βυθου.

Φαινεται και με το ματι.
Αν βλεπεις αυτο (https://www.youtube.com/watch?v=Us7r9QNm_tM) πανω στο βυθο, χρειαζεται σκουπα.

Την αμμο (και γενικα το υλικο του βυθου) δεν το ανακατευεις.
Αυτο μπορει να καταστει μεχρι μοιραιο. (δημιουργια αμμωνιας και νιτρωδων, έκλυση υδροθειου, αν υπαρχει λιπασμα απο κατω, εκλυση λιπασματων και εξαρση αλγων κλπ)
Περνας τη σκουπα πανω απο το βυθο σε τετοιο υψος που να μην μαζευει αμμο, αλλα μονο τα σκουπιδακια.

Για τη "βιολογικη αμμο" δεν γνωριζω.

alexntemi
20-03-15, 15:37
Για να καταλάβω γιατί μάλλον κατι κάνω λάθος....

Την σκούπα τη ''κολλάω'' στο χαλίκι,την ανασηκωνει, τραβάει την βρωμιά κ ξαναπεφτει στο ίδιο σημείο!

Δεν πρέπει;αν όχι πως τότε χρησιμοποιητε η σκούπα;

nazgul
20-03-15, 15:52
Κατι δεν κανεις καλα, μαλλον.