Επιστροφή στο Forum : Βακτηρια στο νερο
Γειά σας και από μένα!
Είμαι κι εγώ ένας αρχάριος στη δημιουργία ενυδρίου και θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει στην παρακάτω απορία μου.
Έριξα στο καινούριο ενυδρείο μου βακτήρια aquavital conditioner μάρκας Αquarium Munster. Στην αρχή το νερό ήταν θολό. Μετά από 2 μέρες καθάρισε αρκετά αλλά όχι τελείως και πήρε μία απαλή καφετιά απόχρωση. Είναι θέμα των βακτηρίων ή έκανα κάτι λάθος εγώ; Θα καθαρίσει;
Επίσης μέσα σε ένα ξύλο που έχω τοποθετήσει μέσα και λίγο πάνω στα φυτά έχει δημιουργηθεί μια λευκή λεπτή διάφανη στρώση, μοιάζει με ζελέ.
Το ενυδρείο είναι σε στρώσιμο εδώ και 4 ημέρες.
Ευχαριστώ που με διαβάσατε!
Κλεόβουλος
30-04-13, 19:40
Καλώς ήρθες!
Το αρχικό θόλωμα είναι φυσιολογικό λόγω των "βακτηρίων".
Η καφετί απόχρωση οφείλεται στο ξύλο σου. Το "ζελέ" είναι μύκητας που θα φύγει απο μόνος του.
Έχεις τεστ για μετρήσεις?
TRYFONAS K.
30-04-13, 19:43
Καλώς ήρθες!
Η καφετί απόχρωση οφείλεται στο ξύλο σου. Το "ζελέ" είναι μύκητας που θα φύγει απο μόνος του.
...........και ο σωστοτερος τροπος στρωσιματος ειναι με αμμωνια.τι λιτρα κ τι φιλτρο εχεις???
Κλεόβουλος
30-04-13, 19:45
...........και ο σωστοτερος τροπος στρωσιματος ειναι με αμμωνια.
διαφωνώ :) ο πιο άμεσος και σωστός κατά η γνώμη μου, είναι με μπόλι απο υγιές ενυδρείο.
TRYFONAS K.
30-04-13, 19:47
σωστοοοος..αλλα που ξερει τι εχει τραβηξει το αλλο ενυδρειο??θα ναι οντως στρωμενο?θα ναι οντως υγιες???:cool:
Καλώς ήρθες!
Έχεις τεστ για μετρήσεις?
Τεστ για τισ μετρησεισ δεν εχω ακομα . Απο οτι μου ειπαν , απο το καταστημα πετσοπ καλο ειναι να το αφησω καμια 10 μερες να στρωση το νερο κ μετα να κανω την πρωτη μετρηση .
-------------------------
...........και ο σωστοτερος τροπος στρωσιματος ειναι με αμμωνια.τι λιτρα κ τι φιλτρο εχεις???
τα λιτρα ειναι 55 και το φιλτο ειναι ενα απλο φιλτρο που ηταν μεσα στην συσκευασια του ενυδρειου
καλησπέρα,