PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ!


ChocolatePuma
02-02-13, 00:39
Καλησπέρα
Ποτέ δεν συμπαθούσα το youtube...και πριν λίγο βρήκα μερικούς ακόμη λόγους...για την αντιπάθεια!
Χωρίς φυσικά να μου φταίνει το youtube για όσα είδα

MOD EDIT: Τέτοιου είδους υλικό απαγορεύεται, οπότε και σβήνονται οι σύνδεσμοι.


....ο κατάλογος των βιντεο, δεν έχει τέλος! Και είναι, το λιγότερο που μπορώ να πω..σοκαριστικά!

Το μέγα ερώτημα που μπαίνει, καθότι είμαι άσχετος και δεν γνωρίζω τι τρώει το κάθε είδος, είναι δυνατόν αυτό να ονομάζεται χομπι?

Τα έχουμε βάλει με τους πετσοπαδες...και τελικά υπάρχουν και χειρότερα!!!
Αν το θεμα που άνοιξα ενοχλεί και αν προκαλέσει έντονες διαφωνίες στο φόρουμ, απλά διάγραψτε το

Το ερώτημα όμως θα παραμένει...

nikolakis94
02-02-13, 00:46
Οντως ειναι αηδια αυτα τα βιντεο αλλα δυστυχως δεν μπορουμε να κανουμε κατι.

ChocolatePuma
02-02-13, 00:48
Οντως ειναι αηδια αυτα τα βιντεο αλλα δυστυχως δεν μπορουμε να κανουμε κατι.

Νίκο δεν αναφέρομαι στα βιντεο.
Αναφέρομαι σ αυτούς τους "συγχομπίστες"...που κάνουν όλα τα παραπάνω

Τα βιντεο, απλα αποδεικνυουν τις πράξεις τους. Τιποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο

nikolakis94
02-02-13, 00:55
Οταν λεω οτι δεν μπορουμε να κανουμε κατι, εννοω να κανουμε κατι να τους εμποδισουμε.Και εγω εχω ταισει ψαρι σε oscar αλλα ηταν νεκρο μετα απο ενα λαθος που εκανα και το χτυπησα με την αποχη στην προσπαθεια μου να το πιασω.Και νεκρο που το εφαγε λυπηθηκα,σκεψου να ειναι ζωντανο και να υποφερει μπροστα στα ματια σου.

Vangelis21
02-02-13, 01:09
να αρχισω λεγοντας οτι ειμαι καθετα αντιθετος με ολα αυτα και εχω πολυ ασχημη γνωμη για οσους τα κανουν.

Να συνεχισω λεγοντας οτι δυστυχως εδω στον καναδα ειναι πολυ συνηθες να ταιζουν χελωνες με γκαπυ.