PDA

Επιστροφή στο Forum : ΓΕΝΝΑ CORRY !!!


despot
20-08-12, 22:48
Σήμερα το μεσημέρι είδα γύρω στα 50 αυγά από τα κορρυ μου κολλημένα στο φίλτρο , επίσης εμφανίζονται κ άλλα σε διάφορα μέρη του ενυδρείου !

Μαζί με τα κόρρυ έχω κ 10 νεον τετρα κ υποψιάζομαι πωε τρώνε τα αυγά .....

Μιάς κ είμαι αρχάριος έχω αγχωθεί κ θα ήθελα πολύ να επιζήσουν μερικά .

Έχω κάποιες απορειές όποιος πιστός να βοηθήσει ..

1. Να μεταφέρω τα αυγά σε ένα ενυδρείο 20 λτ που έχω αποκλειστικά κ μόνο για τα αυγά ?

2. Να τα μαζέψω κ να τα αφήσω μέσα σε μια γεννίστρα στο ενυδρείο με αεραντλία ?

3. Τα νέον μου τρώνε τα αυγά ?

4. Να ρίξω κάποιο υγρό για προστασία των αυγών από μύκητες ?
( έχω διαβάσει οτι αλλού έκανε δουλειά κ αλλού προκάλεσε το θάνατο )

5. Τα αλμπίνος με τα κανονικά aeneus υβριδίζουν ?

6. Πότε θα σταματήσουν να γεννάνε αυγά ?
( άρχισαν σήμερα το μεσημέρι )


εξοπλισμός υπάρχει κ μπορώ να κάνω ότι μου προτείνεται

( αεραντλία - φίλτρο μικρό - γεννίστρα - μικρό ενυδρείο - αερόπετρες διάφορα μεγέθη - φυτά που δεν χρειάζονται υπόστρωμα - πλαστικά δοχεία μεταφοράς ψαριών )

επίσης έχω κ ένα 100 λτ που τρέχει μόνο του εδώ κ 4 μήνες να βάλω τα αυγά εκεί ?

επίσης πόσες μέρες κάνουν να εκκολαφθούν τα αυγά ?

είναι απορίες που προέκυψαν μετά από διάβασμα όλων των σχετικών άρθων

παίδες βοήθειεαααααααααααα

:confused::confused::confused::confused::confused: :confused:

tsag
20-08-12, 22:49
το ασφαλες ειναι τα μικρα και η μανα μονοι ....

despot
21-08-12, 06:47
Καποια απο τα αυγα ειναι ασπρα ενω τα υπολοιπα ειναι σκουρα
αφαιρεσα τα ασπρα αυγα
δεν ξερω αν εκανα σωστα...

Γιώργος Κ
21-08-12, 07:22
Καλημέρα!
Διάβασε εδώ: http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=54573 εκεί που γράφει για τα corydoras pygmaeus στην αναπαραγωγή ... Δεν έχουν πολλές διάφορες ;)

gta__156
21-08-12, 07:48
Καποια απο τα αυγα ειναι ασπρα ενω τα υπολοιπα ειναι σκουρα
αφαιρεσα τα ασπρα αυγα
δεν ξερω αν εκανα σωστα...

Σωστα εκανες ;)
-------------------------
ριξε και μια ματια εδω εαν δεν βαριεσαι