Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Επίκληση στην εμπειρία και μια καλησπέρα.

Θοδωρής Μ
11-01-12, 14:17
Καλησπέρα στους συνχομπίστες

Πρώτα θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους ασχολήθηκαν με όλα τα θέματα, τα οποία αποτελούν πολύ μεγάλο όγκο πληροφοριών για κάποιον αρχάριο όπως εγώ και δίνουν βάσεις και λύσεις σε πολλές απορίες.!

Απ ότι καταλαβαίνετε είμαι αρχάριος και μετά από πολύ διάβασμα αποφάσισα να σας παρουσιαστώ.
Το ενυδρείο (περίπου 100 καθαρά λίτρα) παρόλα αυτά θα παρουσιαστεί σε λίγο καιρό όταν θα έχει πάρει τον δρόμο του.
Πρόκειται για ένα φυτεμένο (μερικώς προς το παρόν) και σκοπεύω να φιλοξενήσω μέσα γκάππυ. Οι μετρήσεις του προς το παρόν είναι καλές και το στρώσιμο (27η ημέρα) βαίνει στο τέλος του.

Η ερώτηση τώρα:
Μαζί με τα γκάππυ (2 αρσενικά και 7 θηλυκά) μπορώ να εισάγω και άλλη μία ομάδα 8 «χηρών».; http://www.tsamisaquarium.gr/Selides/Fish/Gymnocorymbus_ternetzi.htm

Σε λίγους μήνες σκοπεύω να φιλοξενήσω και κάποιες γαρίδες red cherry.

Ελπίζω να μην σας κούρασα,
Θοδωρής.

dimost
11-01-12, 14:46
Βάζεις το προφίλ στη δημοσίευση σου ταιριάζουν οι παράμετροι για τα ειδη ψαριών που λες;

Θοδωρής Μ
11-01-12, 14:55
Βάζεις το προφίλ στη δημοσίευση σου ταιριάζουν οι παράμετροι για τα ειδη ψαριών που λες;

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για το προφίλ.
Παρόλαυτά σαν παράμετροι νερου νομίζω πως τα ψάρια ταιριάζουν καθώς έχουν κοινά σημεία στις τιμές που ζουν. Μπορεί όχι για αναπαραγωγή των χηρών αλλά για συμβίωση νομίζω πως είμαι οκ.

Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με, όλοι έτσι μάθαμε πιστεύω...

dimost
11-01-12, 15:01
Αυτό λέω αν ταιριάζουν είσαι εντάξει το μόνο που πρέπει να κοιτάξεις είναι ποσά ψάρια μπορείς να βάλεις σε αυτα τα λίτρα

Plakas
11-01-12, 15:04
Εχει δίκαιο ο Θοδωρής

....Θερμοκρασία από 20°C έως 28°C, ΡΗ 5,5 - 8, και σκληρότητα νερού έως πάνω από 20 °dGH.
....αν και προέρχονται από ιδιαίτερα μαλακά νερά

...πως να μην κάνει με όλα τα είδη! :smt120

---------