PDA

Επιστροφή στο Forum : ενυδρειο μονο του


batman45
13-12-11, 15:20
Εχω ενα φυτεμένo ενυδρειο περιπου 50lt (60*30*30) μονο με red cherry.
Το προβλημα είναι οτι θα λειπω τους επόμενους μήνες και θα πρεπει να μεινει μονο του με μικρή επίβλεψη μια φορά τη βδομάδα ή τις 2 βδομαδες.
Νομίζεται ότι θα μπορέσει να επιβώσει με μια ταιστρα;

tsoum
13-12-11, 15:33
Ναι. Εγώ αφησα τα ενυδρεία μου όλο το καλοκαίρι αφου είμαι φοιτητης σε άλλη πόλη, και ερχόταν ενας φίλος καθε 3-4 μέρες και τα κοιτούσε. Ταϊστρες σε όλα και ήταν κομπλε.

Αν μπορουν να σου κανουν μια αλλαγη νερού που και που νομίζω πως θα είναι ok. Δεν θα εχεις και πολύ εξατμιση να πεις οτι υπάρχει κινδυνος να ξενερίσουν φιλτρα κτλπ γιατι είναι χειμώνας. Θα μπορουσες σιγά σιγά να χαμηλώσεις τι θερμοκρασία ωστε να μειωθεί ο μεταβολισμός των γαρίδων σου και να ρυπαίνουν λιγότερο, αλλα λιγότερος ο κινδυνος αμμωνιας. Αυτό ομως σημαίνει και οτι δεν θα αναπαράγονται τόσο κτλπ. Αμα ξέρει και αυτός που θα τα κοιτάει απο ενυδρεία είναι ακόμα καλύτερα.

batman45
13-12-11, 15:37
αυτο με ανησυχεί οτι είναι ασχετος εντελώς και γω μπορεί στους τρεις μήνες να έρθω μια φορά μόνο

tsoum
13-12-11, 15:42
:S Αν μπορεί να βάζει λίγο αντιχλώριο στο νερό και να γεμίζει την εξάτμιση,
να βαζει λίγη τροφή στη ταϊστρα αν αδειάζει... Ίσως να μπορεί να συντηρηθει. Χρονοδιακόπτη εννοείται οτι θα έχεις.

Στο κάτω κάτω είναι μικρό το ενυδρείο, χωράει στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου. Πιθανότητα να το παρεις μαζί σου δεν υπάρχει; Το αφήνεις με 5-10 εκατοστά νερου ωστε να εχουν οι γαρίδες... Ξέρω γω.

beeromixalhs
13-12-11, 15:43
προσπάθησε να μην ταΐζει τόσο πολύ και όποτε πηγαίνει κάποιος να το βλέπει να κάνει και αλλαγή.

batman45
13-12-11, 15:45
δε μπορώ να το παρω μαζί δύσκολο. ευχαριστώ πάντως

tsoum
13-12-11, 15:52
προσπάθησε να μην ταΐζει τόσο πολύ και όποτε πηγαίνει κάποιος να το βλέπει να κάνει και αλλαγή.

Ε κάθε 3 μερες αλλαγή είναι πολύ. Μια φορά στις 2-2,5 εβδομαδες ειναι καλα (οχι ιδανικά αλλα καλα).