Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Aυγά cory...Ή

trelemis
21-09-11, 14:18
1) Συγγνώμη για την ΧΑΛΙΑ φωτο . (Η ψηφιακή είναι παρέα με ένα φίλο στην Νέα Υόρκη και η λάμπα του ενυδρείου καμμένη..)
2) Έχω σε ένα 60λτ 14 corydoras και καμία 15αριά red cherry. Σήμερα είδα στο τζάμι κολλημένα αυγουλάκια περιμετρικά σε όλα τα τοιχώματα του ενυδρείου. ( αυτά που "φαίνονται" στην φωτο. Επειδή είμαι αρχάριος ..είναι των cory ή των shrimps ;
3)Δεν έχω κάτι άλλο μέσα στο ενυδρείο (από ψάρι) εκτός από 2 σαλιγκαράκια.(μικρότερα σε μέγεθος και απο τα shrimps.) και ένα μωρό γκαπυ που όλο πάει και μυρίζει τα αυγά.Χρειάζεται να τα βάλω κάπως τα αυγά σε γεννήστρα ; Κινδυνεύουν από τους γονείς τους ή τις γαρίδες ;

georgis4
21-09-11, 14:21
Οι γαριδες δεν κολλανε στα τζαμια τα αυγα αλλα τα κρατανε *πανω* τους οποτε....:D

trelemis
21-09-11, 14:41
Τόσα πολλά ; Τι στο καλό έγινε ..Γέννησαν όλα μαζί ;
-------------------------
Επίσης..Παρατηρώ οτι ενώ τα cory δεν ξεκολούσαν από το βυθό ..Όλη την ώρα κολυμπάνε δίπλα στα αυγά..Τα τρώνε ; Ή τα προφυλάσουν ;

kiriles
21-09-11, 15:01
τι σαλιγκαρια εχεις ?

trelemis
21-09-11, 15:04
2 μκρά μαυρα.. :rolleyes:

beat89
21-09-11, 15:07
Αυγα απο κορυ ειναι.
Αν μεινουν εκει θα φαγωθουν απο τις γαριδες.

trelemis
21-09-11, 15:30
Θα πάω να πάρω later μια γεννήστρα από έναν φίλο .Ελπίζω να μην μου τα φάνε όλα!!( Έχει πάνω από 200 αυγά σίγουρα :smt106 )

kiriles
21-09-11, 15:35
beat89 εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι σαλιγκαρια ?

beat89
21-09-11, 16:16
Απο οσο μπορω να διακρινω στην φωτογραφια ναι,πιστευω οτι ειναι απο κορυ.
Σιγουρα θα βοηθουσε μια πιο καθαρη φωτο.

trelemis
21-09-11, 19:27
Κατάφερα να βάλω τα μισά σε ένα μικρό ενυδρείο που πήρα από φίλο ..με νερό από το μεγάλο .. Να βάλω φίλτρο τώρα ή αφού σκάσουν τα αυγουλάκια ;Να αλλάζω νερό ;Να τα αφήσω έτσι μέχρι να σκάσουν.. ( αν σκάσουν ποτε δλδ..:( ) Τα υπόλοιπα που άφησα μέσα στο βασικό ενυδρείο τα άφησα για να δω τι θα γίνει ..αν και βλέπω ήδη τις cherry να γεύονται μερικά αυγουλάκια... grrr ...

gemen