PDA

Επιστροφή στο Forum : Τα Betta Splendens γέννησαν!


TTLO
14-02-04, 21:31
Καλησπέρα σε όλους.Είμαι και εγώ αρχάριος στο θέμα ενυδρείο αλλά διαβάζοντας αρκετά έμαθα κάποια πράγματα και ήθελα να τα κανω στην πράξη!Πήρα λοιπόν δυο Betta Splendens ζευγάρι έφτιαξα το ενυδρείο οπως πρέπει να είναι κατά την διάρκεια ζευγαρώματος και τα άφησα.Την πρώτη ημέρα ο αρσενικός έφτιαξε κανονικά την φωλειά του,την δεύτερη μετα την συνάντηση που είχαν η θηλυκιά ήταν αρκετά φοβησμένη(πράγμα που με ανησύχησε λίγο αλλά ευτηχώς)και τελικά την τριτη μέρα είδα τα αυγά!Απομακρυνα σε άλλο ενυδρείο την θηλυκιά και τώρα,δεύτερη ημέρα θαυμάζω την δεξιοτεχνία του αρσενικού να φροντίζει τις προνύμφες πλεον.Όλα μέχρι εδώ καλά,σκέφτομε όμως τι θα κάνω όταν δω σε μερικές μέρες τα μικρά να κολυμπούν.Επειδή δεν είμαι και καλός στα αγγλικά η μόνη βοήθεια που βρήκα ηταν σε αυτό το Forum και σε sites με ελλινικά και επειδή δεν έχει γραφτεί κατι τέτοιο ως ώρας εδω θα ήθελα να με βοηθήσει όποιος ξέρει σχετικά με το θέμα.Το μόνο που ξέρω είναι οτι πρέπει να απομακρλυνω τον αρσενικό.

ΥΓ.Εχω προμηθευτεί τροφη την Tetraminbaby της tetra φυσικά.(κάνει αυτή μου είπαν)

Δημητριαδης δημητρης
15-02-04, 00:08
λοιπον ως εδω καλα. μολις δεις οτι βγηκαν τα μικρα καλο θα ηταν αν εχεις αλλο μερος να απομακρυνης και τον αρσενικο ωστε να μην υπαρχει φοβος να χασεις κανενα. αν δεν εχεις αλλο μερος μπορεις να βαλεις στο ενυδρειο σου μια ειδικη τουφα απο πλαστικο για να μπορουν να κρυβονται τα μικρα υπαρχει στα μαγαζια. η τροφη που εχεις ειναι καλη. 3 με 4 φορες τη μερα απο λιγο να ριχνεις. η θυλικια σου καλο θα ηταν να ξεκουραστει λιγο να μην ξαναζευγαρωσει δηλαδη. να κανεις εβδομαδιαιες αλλαγες νερου και ριχνε λιγο αλατακι 8) :)

ASCCO1
15-02-04, 01:48
ΛΟΙΠΟΝ εχουμε και λεμε,

Ο αρσενικος θα φροντιζει τα αυγα 36 ωρες πειρπου μεχρι να εκκολαφθουν, οταν δεις τα μωρα να βγαινουν μην τον βγαλεις κατευθειαν, μονο οταν δεις οτι τα μωρα μπορουν απο μονα τους να κολυμπουν οριζοντια !!!!! περιπου 36 ωρες μετα.