Επιστροφή στο Forum : Τι να βάλω σε 100άρι;
Καλησπέρα και από μένα!!!
Πρόκειται να αλλάξω και να πάρω μεγαλύτερο ενυδρείο (περίπου 100) και θέλω προτάσεις για το τι να βάλω μέσα. Αναφέρομαι σε ψάρια αλλά και σε εύκολα φυτά. Για να δώσω μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, μου αρέσουν ψάρια που κινούνται ομαδικά (και όχι τα μοναχικά) και θέλω να συνδυαστούν και με άλλα είδη ψαριών. Επίσης ψάχνω οικονομικές λύσεις (και όχι ψάρια των 10 ευρώ το καθένα πχ).
Φυτα, μια ομαδα κοπαδοψα για το μεσο υψος του νερου, ενα ζευγαρι λιγο πιο μεγαλα ψαρια και ενα-δυο ειδη για το βυθο, ισως καμια γαριδα και κανενα σαλιγκαρι, καλη ιδεα σου φαινεται?
Με νερο βρυσης θα παιξεις?
Αν ναι, τι τιμες παραμετρων εχει βρυση σου?
Ευχαριστώ! :)
Μπορείς να μου πεις και καμιά ονομασία ψαριών που συμβιώνουν και φυτών για να ξέρω περίπου τι ψάχνω (είμαι αρκετά άσχετος ακόμα από ονομασίες).
Αυτά εννοείς : GH = 16 KH = 15-20 PH = 8 (αυτό είναι από μέτρηση στο παρόν ενυδρείο)
Τα νεων σου αρεσουνε μπορεις να πάρεις καμια 10 κολιμπάνε σε κοπάδια
Παρε ενυδρειο μηκους ενος μετρου και βαλε μελανοταινιες.
Αλλο κοπαδοψαρο σε τοσο σκληρο νερο δεν μου ερχεται.
Ριξε μια ματια να δεις τα ψαρακια στο γουγλη ως melanotaenia,δες και τα pseudomugil,marosatherina,chilatherina.
Ευκολα ψαρια,ομορφα χρωματα,απιστευτη κινηση αλλα θελουν μηκος ενυδρειου διοτι ειναι δεινοι κολυμβητες και θελουν τον χωρο τους.
Mια αλλη ευκολη επιλογη ειναι τα ζωοτοκα,guppy,platy,endler,molly.
Τα νεων σου αρεσουνε μπορεις να πάρεις καμια 10 κολιμπάνε σε κοπάδια
Σε 8 ph και 15-20 kh τα νεον ειναι καταδικασμενα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!!
Να υποθέσω ότι μπορώ να τα βρω και αρκετά εύκολα ε; Τα pseudomugil και τα marosatherina είναι φοβερά... Όπως και τα guppies είναι ωραία. Το θέμα είναι οι συνδυασμοί που με απασχολούν περισσότερο... Να μην πέφτει "ξύλο" μέσα στο ενυδρείο..!
Βρες εσυ ενυδρειο ενος μετρου και ανω και θα βρουμε συνδυασμο εξαιρετικο!