Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Καφέ άλγη...τι να κάνω?

geovar17
08-05-11, 16:06
Παιδιά γειά σας, είμαι αρχάριος γλυκου νερού και έχω καφέ άλγη στο ενυδρείο.
Είναι σχετικά στρωμμένο από αυτά που διαβάζω και δεν ξέρω τι να κάνω?
Το ενυδρείο είναι 180 λίτρα μικτά, έχω μέσα 2 αγγελόψαρα, 4 τιγράκια, 2 molly, 1 πλάτυ και μόλις χθές έβαλα 2 γλύφτες.
Χρησιμοποιώ βακτήρια και stress coat της API και οι μετρήσεις είναι:
ΝΟ3 10
ΝΟ2 0
dGH >11
dKH 10
pH 7.6
CL2 0

dinoc
08-05-11, 16:09
γραψε μου λιγο τα λιτρα, σου τα ψαρια, που εχεις μεσα , τα φυτα σου , και τι λιπασματα χρησιμοποιεις και επισις φωτισμο και φωτοπεριοδο

geovar17
08-05-11, 16:17
Δεν έχω φυτά και φωτισμό με τις λάμπες φθορίου που είχε το ενυδρείο μου, αν δεν κάνω λάθος είναι 2 τεμάχια των 80 cm μήκος και 30watt.
Ανάβω τα φώτα από τις 20:00 εως τις 24:00 κάθε βράδυ.

dinoc
08-05-11, 16:26
Δεν έχω φυτά και φωτισμό με τις λάμπες φθορίου που είχε το ενυδρείο μου, αν δεν κάνω λάθος είναι 2 τεμάχια των 80 cm μήκος και 30watt.
Ανάβω τα φώτα από τις 20:00 εως τις 24:00 κάθε βράδυ.
νομιζω οτι οι καφε αλγες βγενουν απο ελειψη φωτισμου ... την φωτοπεριοδο να την κανεις +3-4 ωρες και πιο νωρις δηλαδη απο της 2 το μεσημερι μεχρι το βραδακι 9 με 10 η ωρα. και οι καφε αλγες βγενουν επισις απο περισιο φωσφορο, δεν νομιζω να φτεει ο φωσφορος γιατι ολη την μερα το ενυδρειο σου ειναι σβηστο πραγμα που δεν συμβενει στην φυση οποτε κοιτα τον φωτισμο σου..

geovar17
08-05-11, 16:30
Το ενυδρείο είναι 180 λίτρα μικτά, έχω μέσα 2 αγγελόψαρα, 4 τιγράκια, 2 molly, 1 πλάτυ και μόλις χθές έβαλα 2 γλύφτες.
ΝΟ3 10
ΝΟ2 0
dGH >11
dKH 10
pH 7.6
CL2 0
-------------------------
Ευχαριστώ Φίλε μου. Θα το κάνω και θα σου πώ. Πρέπει να κάνω κάποιες μετρήσεις για να είμαι σίγουρος ή αυτες που κάνω είναι αρκετές?

dinoc
08-05-11, 16:32
ΝΟ3 10
ΝΟ2 0
dGH >11
dKH 10
pH 7.6
CL2 0
-------------------------
Ευχαριστώ Φίλε μου. Θα το κάνω και θα σου πώ. Πρέπει να κάνω κάποιες μετρήσεις για να είμαι σίγουρος ή αυτες που κάνω είναι αρκετές?