PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγγελοψαρα και silver shark


OlgaM
04-01-11, 19:29
Καλησπέρα, είμαι αρχάρια στα θέματα του ενυδρείου και ήθελα να ρωτήσω αν ταιριάζουν τα αγγελόψαρα με το silver shark.
Ειδικότερα, στο μαγαζί που αγόρασα μου είπανε ότι είναι συμβατά, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι εκ των υστέρων διάβασα ότι τα sharks μεγαλώνουν πολύ και επίσης ότι είναι κοπαδόψαρα.
Το ενυδρείο μου είναι 60 lt, ψηλό και στρογγυλεμένο και έχω βάλει μέσα δύο αγγελόψαρα και ένα μικρό silver.
Είναι απαραίτητο να προσθέσω και άλλο silver και επίσης, πόσο γρήγορα μεγαλώνουν; Θέλω να πω, αν είναι να φτάσει το ζωντανό στα 25 εκ. μέσα σε ένα χρόνο π.χ., μάλλον δεν έκανα καλή επιλογή ( ?? )
Ευχαριστώ

delta66
04-01-11, 19:38
Δυστυχως το ενυδρειο δεν ειναι καταλληλο ουτε για το ενα ουτε για το αλλο ειδος.

OlgaM
04-01-11, 21:23
Γιατί? Για τo shark το καταλαβαίνω, αλλά τα αγγελόψαρα, ενόψει του ότι μεγαλώνουν σε ύψος από ό,τι διάβασα, απαιτούν καλύτερα βαθύ ενυδρείο παρά μακρύ. Λάθος?

Πάνος
04-01-11, 21:26
ειναι το ενυδρειο σου τουλαχιστον 50 εκατοστα υψους??
και 40 να ειναι...σε 60 λιτρο θα βγει μια ψηλη σωληνα με νερο ;)

delta66
04-01-11, 21:37
Γιατί? Για τo shark το καταλαβαίνω, αλλά τα αγγελόψαρα, ενόψει του ότι μεγαλώνουν σε ύψος από ό,τι διάβασα, απαιτούν καλύτερα βαθύ ενυδρείο παρά μακρύ. Λάθος?
Απαιτουν και τα αγγελοψαρα εκτος απο βαθυ να ειναι και μακρυ το ενυδρειο, γιατι ειναι κοπαδοψαρα και θελουν το χωρο τους ιδιως αν σχηματιστουν ζευγαρια και κηνυγανε τα υπολοιπα της ομαδας.
Εκτος κι αν στησεις ενυδρειο-γεννηστρα μονο για τα δυο ψαρια, οποτε ενας χωρος 60Χ60 ειναι καλος

OlgaM
04-01-11, 21:42
Λοιπόν, ΥΨΟΣ: 40 εκατοστά, Μήκος: 45 εκατοστά, απλά μπροστά είναι καμπυλωτό. Δηλαδή ούτε για δύο αγγελόψαρα δεν είναι καλό; Και αυτή τη στιγμή σχεδόν δεν φαίνονται τα ψαράκια, βέβαια δεν ξέρω πόσο γρήγορα μεγαλώνουν..

delta66
04-01-11, 21:50