Επιστροφή στο Forum : Φτου κι από την αρχή λοιπόν........
Μόλις σήμερα το πρωί, έφτασε από την Κρήτη το χαλικάκι μου, μαζί με μερικές από τις ρίζες.......
Από το πρωί, καθαρίζω το χαλίκι............ μιλάμε για πολλά κιλά χαλίκι........ :D
Πήρα και μερικές φωτογραφιούλες............ δεν είμαι βέβαια ειδικός επί των φωτογραφιών, οπότε ζητώ την χαλαρότητα στις κρίσεις σας.......... :D:D:D
Πως θα τις ανεβάσω όμως που είναι από 785kb μέχρι 850kb???
Είμαι βλέπετε και άσχετος με τούτο το εργαλείο του διαβόλου........... :D
Ωπ ωπ ωπ............. μόλις βρήκα την λύση............. :p
Τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται........... :rolleyes:
Ωραίες οι ρίζες, άντε καλό στήσιμο.:)
Ευχαριστώ πολύ!!!
Υπάρχουν άλλες 3 ρίζες στην Κρήτη............. αυτές, θα έρθουν με........ επόμενη αποστολή.......... :D
Μια πρώτη προσπάθεια τοποθέτησης φαίνεται στις φωτογραφίες που ακολουθούν.
Κάποιο σχόλιο;;; Καμιά πρόταση;;;;;;
Μια χαρά θα ταιριάξουν, αν και ήδη μου φαίνονται αρκετές, εγώ δεν θα έβαζα άλλες, πρόσεξε μην το "πνιξεις" αν βάλεις άλλες 3 αυτού του μεγέθους.
Δεν έχεις άδικο........ έτσι κι αλλιώς, σε πρώτη φάση έτσι θα τις βάλω και θα ξεκινήσω το στρώσιμο....... :p
Όταν θα έρθουν οι άλλες, θα δούμε τι θα γίνει......... άσε που σκέφτομαι ότι έτσι κι αλλιώς, κάποια στιγμή, θα στηθεί και ένα δεύτερο ενυδρείο..... εκεί να μην βάλω καμιά ριζούλα;;;; :D
Αντε με το καλο να το στησεις!!! :p
Τι χαλικι πηρες? (καλο ειναι να χρησιμοποιησεις ασπρη χαλαζιακη αμμο ;))
Τις φωτο δεν ειναι αναγκη να τις κανεις rar απλα βαλτες οπως ειναι με την ιδια διαδικασια!
Ευχαριστώ, ευχαριστώ!!! :p
Δεν πήρα κάποιο χαλίκι. Είναι το ίδιο χαλίκι που χρησιμοποιούσα στα ενυδρεία στην Κρήτη. Το είχα αφήσει στο ξαδερφάκι μου εκεί πέρα, και μου το έστειλε με το καράβι χθες το βράδυ....... ;)