PDA

Επιστροφή στο Forum : περί moss η ερώτηση

MoMoR
29-11-10, 17:57
Καλησπέρα, να τονίσω πρώτον πως είμαι εντελώς αρχάρια για να έχετε υπομονή....
Λοιπόν έχω ένα ενυδρείο 25 λίτρων ένας άρχοντας μέσα ( χρειάζετε να πω ότι έχω ένα μονομάχο? προφανώς όχι ) .
Διαβάζω συνέχεια για το moss εδώ και εκεί και από ότι είδα σε μερικές φωτογραφίες αν δεν κάνω λάθος είναι σαν τάπητας που δένεται πάνω σε ξύλα ή πέτρες???? έχω μια πέτρα μέσα και νομίζω θα ήταν όμορφο να βάλω κάτι τέτοιο, πως θα το δέσω? υπάρχουν πολλές ποικιλίες moss? Αν ναι ποιό να πάρω? χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα? είναι ευπαθή?

ευχαριστώ πολύ :)

po-pay
29-11-10, 18:09
Καλως ηρθες και καλη αρχη!!! Υπαρχουν αρκετες ποικιλιες moss. Εγω θα σου προτεινα την java moss . Ειναι ευκολο φυτο και μπορεις να την δεσεις πανω στην πετρα με μια λεπτη πετονια η μια κλωστη.
Δεν ξερω αν θα στην πειραζει ο < αρχοντας σου > αυτο καλο θα ηταν να στο πει καποιος που γνωριζει!!!

kingrim
29-11-10, 18:46
την βαζεις και δοκιμαζεις αμα την τρωει τοτε δεν θα την δεις να μεγαλωνει ποτε αμα δεν την τρωει θα γινει θεριο

java moss χαριζουν αρκετα ατομα εδω περα να εχεις τον νου σου στις Αγγελιες

MoMoR
29-11-10, 20:02
τρώνε τα ψάρια το φυτό αυτό??? μέχρι τώρα δεν τρώει τίποτα απο τα φυτά , έχω δύο anubies και μια φτέρη και ένα ακόμα που δεν ξέρω τι είναι αλλά δεν πειράζει τίποτα , θα το δοκιμάσω πάντως και βλέπουμε

ευχαριστώ

kingrim
29-11-10, 20:32
ξερω ψαρι που τρωει την μοςς το SAE. οι μονομαχοι δεν νομιζω αλλα δοκιμασε

Maverick
29-11-10, 20:52
Μόνο αν είναι vegeterian εκ πεποιθήσεως ;) Βάλε βάλε, κι εγώ έβαλα αλλά αργεί να προσαρμοστεί (κάπου δάβασα ότι μπορεί να χρειαστεί και πάνω από 2 εβδομάδες για να προσαρμοστεί η moss στις συνθήκες του νέου ενυδρείου :smt120)

MoMoR
30-11-10, 11:12
Θα βάλω θα βάλω γιατί γίνεται όμορφη και θα δω τι θα γίνει

:)

kingrim
30-11-10, 12:37
πάνω από 2 εβδομάδες για να προσαρμοστεί η moss στις συνθήκες του νέου ενυδρείου :smt120)