PDA

Επιστροφή στο Forum : Σπασμένο στόμιο απο τα ΕΗΕΙΜ classic 2213-2215-2217


giannisaek
01-11-10, 16:00
Αν σπάσει-ραγίσει και έχει διαρροή τι μπορείτε να κάνετε:

1. Το σπασμένο καπάκι με το στόμιο το κόλλησα αλλά πάλι έχει διαρροή και αναγκάστηκα να το πετάξω.
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/giannis_b2/DSC_4723-1.jpg

2. Το καπάκι που είναι το στόμιο ανοίγει με την βοήθεια κατσαβιδιού.
Το βγάζουμε και το πετάμε.
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/giannis_b2/DSC_4727-1.jpg

3. Στη μέσα μεριά από το καπάκι είναι το στόμιο με την φλάντζα που θα μπει το λάστιχο.
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/giannis_b2/DSC_4725-1.jpg

4. Εκεί μπαίνει το λάστιχο χωρίς να αφαιρέσουμε την φλάντζα και το σφίγγουμε με σφικτήρα.
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/giannis_b2/DSC_4719.jpg
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/giannis_b2/DSC_4721.jpg


Και έτσι αποφεύγουμε τα περιττά έξοδα να πάρουμε καινούριο καπάκι.

kwstas_original
01-11-10, 16:43
Ενταξει φιλε....respect!:D

Οτι ακριβως χρειαζομουνα την καταλληλοτερη στιγμη!
Ομολογω πως δεν το ηξερα και με βγαζεις απο περιττα εξοδα!

Thakns!;)

υ.γ.Μη σου πω οτι μου εσκασε ιδεα για DIY πατεντα προσθηκης μεγαλητερης αντλιας στο υπαρχων κανιστρο!!:D

bokostas
01-11-10, 16:53
Mπράβο Γιάννη, ωραία λύση και πολύ χρήσιμη σε περίπτωση ατυχήματος.

giannisaek
01-11-10, 18:08
Ενταξει φιλε....respect!:D

Οτι ακριβως χρειαζομουνα την καταλληλοτερη στιγμη!
Ομολογω πως δεν το ηξερα και με βγαζεις απο περιττα εξοδα!

Thakns!;)

υ.γ.Μη σου πω οτι μου εσκασε ιδεα για DIY πατεντα προσθηκης μεγαλητερης αντλιας στο υπαρχων κανιστρο!!:D
Καλή η ιδέα αλλά δεν ξέρω αν θα μπουκώνει από την μεγαλύτερη ροή που θα έχει. :rolleyes:
-------------------------
Mπράβο Γιάννη, ωραία λύση και πολύ χρήσιμη σε περίπτωση ατυχήματος.
Ευχαριστώ Κώστα, εγώ γλίτωσα από την μη χρησιμοποίηση του φίλτρου μου μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό, και να σου πω τώρα είναι και ποιο γερό από πριν, το στόμιο αυτό δεν σπάει με τίποτα και είναι ποιο χοντρό και ανθεκτικό.

ace
02-11-10, 09:26
Επίσης για να μην φαίνεται "άσχημο" το φίλτρο μπορείς να κόψεις το σπασμένο στόμιο , να περάσεις την σωλήνα από την τρύπα που θα δημιουργηθεί και να ξανακουμπώσεις το καπάκι.;)

kingrim
02-11-10, 10:00
Ενταξει φιλε....respect!:D

Οτι ακριβως χρειαζομουνα την καταλληλοτερη στιγμη!
Ομολογω πως δεν το ηξερα και με βγαζεις απο περιττα εξοδα!

Thakns!;)

υ.γ.Μη σου πω οτι μου εσκασε ιδεα για DIY πατεντα προσθηκης μεγαλητερης αντλιας στο υπαρχων κανιστρο!!:D


μπορει να εχεις διαροη απο την φλατζα που που ειναι αναμεσα στο κανιστο και την αντλια....

θελει προσοχη γιατι αυτη η φλαντζα εχει σχεδιαστει για μια πιεση μαζι με καποιες ανοχες

giannisaek
02-11-10, 14:53
μπορει να εχεις διαροη απο την φλατζα που που ειναι αναμεσα στο κανιστο και την αντλια....

θελει προσοχη γιατι αυτη η φλαντζα εχει σχεδιαστει για μια πιεση μαζι με καποιες ανοχες
Με τίποτα Γιάννη ίσα ίσα αυτή βοηθάει ώστε να μην υπάρχει διαρροή.

giannisqq
02-11-10, 15:06
μπραβο γιαννη πολυ καλο για εμας που εχουμε αυτα τα παλιοφιλτρα:D:D

platy
15-09-12, 12:06
επειδή αντιμετωπίζω και εγώ αυτό το πρόβλημα..μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος να δουμε τις φωτό ή να μου πεί καποιος πως γίνεται για να το φτιάξω και εγω??>.το στομιο εξαγωγής του 2217 μου ειναι σπασμένο και αυτη τη στιγμή δουλευει με σφιχτήρα και ''δακρύζει'' ..

exelix
15-09-12, 14:33
Άνοιξε το καπάκι του μοτέρ και θα δεις εκεί μέσα το στόμιο όπως βγαίνει από την κεφαλή και θα βάλεις κατευθείαν εκεί το σωλήνα.

platy
15-09-12, 14:38
sounds like a plan.....!!!! για να δουμε τι θα δούμε...ΘΕΝΞ.!

delta66
15-09-12, 14:43
Άνοιξε το καπάκι του μοτέρ και θα δεις εκεί μέσα το στόμιο όπως βγαίνει από την κεφαλή και θα βάλεις κατευθείαν εκεί το σωλήνα.
Με σφιγκτήρα (http://www.google.gr/imgres?hl=el&client=firefox-a&hs=Zws&sa=X&rls=org.mozilla:el:official&channel=rcs&biw=1540&bih=842&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=XoHT-NoLAKZW1M:&imgrefurl=http://www.metalstamped.com/el/steel-hose-clamp.html&docid=7YcvYlvZQ1zbYM&itg=1&imgurl=http://www.metalstamped.com/el/productpic/pb_kowo1336987349.jpg&w=450&h=450&ei=VndUUKfLGu6N4gTWhIDgCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=399&vpy=304&dur=5738&hovh=225&hovw=225&tx=101&ty=137&sig=106950439345397388086&page=1&tbnh=153&tbnw=153&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:8,s:0,i:95)
Να μπει οσο πιο πολυ ο σωληνας στο στομιο
-------------------------
Αααα μπορει να μη εφαρμοζει ο υπαρχων σωληνας (αναλογα το μοντελο)
Εγω σε 2211 εχω βαλει αλφαδολαστιχο εξωτερικα του στομιου, πιο χοντρο απο τον 9/12 σωληνα εξαγωγης που ειχε το φιλτρο

platy
15-09-12, 15:47
σπύρο..τωρα δουλευει ετσι και χάνει στο πράσινο που ειπα...θα το ανοίξω αυριο...

delta66
15-09-12, 15:55
Το ειχα κολλησει κι εγω στην αρχη αλλα δεν κραταει για πολυ.
Ειναι πολυ ευαισθητο στο σημειο της κολλησης και με το παραμικρο κουνημα του σωληνα θα σπασει.
Προσεχε μη γινει οταν λειπεις.

ΥΓ το εσπασες σφιγγοντας πολυ το σφιγκτήρα ε?

platy
15-09-12, 16:33
αλλος το εσπασε :D :D :D κ ειχε βαλει τεφλον και σφυκτηρα ..όταν θα βγάλλω το καπάκι της κεφαλής,και θα βάλλω το σωλήνα,μετα θα ξαναβάλλω το καπάκι-καλυμμα(αυτο που εχει το λογοτυπο eheim ) λογικά ετσι?καμια φωτό δεν παίζει απο πουθενα ε?

Κλεόβουλος
15-09-12, 16:44
Δεν χρειάζεται να βάλεις το καπάκι-είναι απλά διακοσμητικό ;)

platy
15-09-12, 16:57
οκ :) ευχαριστώ και τους 2 ..θα εγχειρήσω αυριο το πρωί και θα δω

dimitris21
15-09-12, 20:06
Τάσο καμιά φορά ακόμα και ο σφιγκτήρας είναι και ο λόγος της διαρροής. το υπερβολικό σφίξιμο δημιουργεί ασύμμετρη παραμόρφωση στο λάστιχο με αποτέλεσμα να υπάρχει διαρροή

platy
16-09-12, 06:26
ναι δημήτρη..το παρατήρησα...εσφιξα λίγο παραπάνω και έχανε...θα βγάλλω το πράσινο λάστιχο που εχει παραμορφωθεί και λίγο και θα κοψω ενα καινουριο κομμάτι αλφαδολάστιχο...ελπίζω με τη σύνδεση αυτη που λένε τα παιδιά να μην εχει διαρροές.....