Επιστροφή στο Forum : στρωσιμο και θερμοκρασια!
γεια και παλι! εδω και 2 εβδομαδες στρωνω ενα 40αλιτρο ενος φιλου με τροφη ριχνω βακτηριδια κανονικα και κανω συνεχως μετρισεις αμμωνια και ειναι στα υψη! εκανα και αλλαγες νερου μηπως πεσει αλλα τιποτα.ερηξα και toxivec επισης τιποτα.
Επισης αναφερω οτι η θερμοκρασια του νερου ειναι 30-32 ειναι ζεστο το σπιτι.Απο φυτα δεν εχει τιποτα μονο κατι διακοσμητικα. Τι αλλο να κοιταξω?
Aιώνιο πρόβλημα αυτή η αμμωνία...Επειδή είχα κι εχω σε μικρότερο βαθμό το πρόβλημα μετά απο τις αλλαγές νερού αφησα τα ψάρια αταιστα για 4 μέρες και σε συνδυασμό με το toxivec έπεσε αρκετά η τιμή της..Παρόλα αυτά όπως διάβασα κι δω στα foroums το πρόβλημα πηγάζει απο το πως στρώνεις εξ αρχής το ενυδρειο σου..Τα σκευασματα του εμπορίου είναι δυστυχώς μάπα αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Πιο πολλές γνώσεις φίλε μου δυστυχώς δεν έχω να σου προσφέρω μιας κι είμαι κι γω αρχάριος στην ολη κατασταση!
γιατι θες να ριξεις την αμμωνια, αφου θες να στρωσεις το ενυδρειο???
πως θα κλισει ο κυκλος του αζωτου?
διαβασε εδω
http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=13655
http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=13656
ναι..συγνωμη λαθος διατυπωση ενοουσα οτι η αμμωνια παραμενει σε υψηλα επιπεδα μετα και απο 2 εβδομαδες και οτι δεν ολοκληρωνεται ο κυκλος.
ναι..συγνωμη λαθος διατυπωση ενοουσα οτι η αμμωνια παραμενει σε υψηλα επιπεδα μετα και απο 2 εβδομαδες και οτι δεν ολοκληρωνεται ο κυκλος.
2 εβδομάδες είναι λίγος καιρός για να ολοκληρωθεί ο κύκλος. Να περιμένεις κάτι πιό κοντά στις 4-5 εβδομάδες. Υπομονή και θα γίνει!
in the pond
11-06-09, 06:42
γεια και παλι! εδω και 2 εβδομαδες στρωνω ενα 40αλιτρο ενος φιλου με τροφη ριχνω βακτηριδια κανονικα και κανω συνεχως μετρισεις αμμωνια και ειναι στα υψη! εκανα και αλλαγες νερου μηπως πεσει αλλα τιποτα.ερηξα και toxivec επισης τιποτα.
Επισης αναφερω οτι η θερμοκρασια του νερου ειναι 30-32 ειναι ζεστο το σπιτι.Απο φυτα δεν εχει τιποτα μονο κατι διακοσμητικα. Τι αλλο να κοιταξω?