Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Καλώς σας βρήκα! Οι απόψεις σας θα είναι πολύτιμες

falitsa
26-03-09, 15:54
Παιδιά καινούρια κι εγώ στην παρέα! Πριν απο περίπου 20 μέρες ο θείος του γιού μου του έκανε δώρο ενα 40λιτρο ενυδρείο με χρυσόψαρα, μονομάχο και ένα γλείφτη. Εγώ όπως καταλαβάτε είμαι άσχετη με το αντικείμενο. Έλα όμως που κόλλησα. Μπαίνω εδώ και αρκετές μέρες στην παρέα σας και παρακολουθώ τις συζητήσεις σας. Ο λόγος όμως ο οποίος με παρακίνησε να το κάνω αρχικά ήταν η περίεργη συμπεριφορά του μονομάχου μέσα στο ενυδρείο τον οποίο και έσπευσα να τον βγάλω απο κει μέσα. ΚΑθίστε η ιστορία έχει ζουμί!
Υπήρχε απο τα παιδικά χρόνια διαθέσιμη μια γυάλα. Οπότε τον έβαλα εκεί μέσα!!! Το ξέρω μη φωνάζετε! Λάθος. Τέλος πάντων. Καμία βελτίωση ο μονομάχος. Έτσι είπα δεν παίρνουμε μια θηλυκιά να του ρίξουμε μέσα! :smt101
Κρύψτε τα πιστόλια παρακαλώ! ΑΚόμα ένα λάθος. ΆΡχισε να τον κυνηγάει και να του δαγκώνει την ουρά. Οπότε ανέλαβα δράση και την απομάκρυνα. Έτσι τώρα έχω ένα 40λιτρο με χρυσόψαρα, μια γυάλα με μιά θυληκή μονομάχο και ένα μεγάλο πλαστικό παιχνιδόκουτο γεμάτο με νερό με τον αρσενικο μέσα. Λοιπόν ο μάγκας την έχει καταβρεί εκεί μέσα. Του έχω βάλει και ενα ψεύτικο φυτάκι για να κρύβεται και είναι μια χαρά προσ το παρόν.
Κι εδώ θέλω τη βοήθεια σας. Μετά απο όλα αυτά πήγα και ρώτησα για ένα μεγαλύτερο ενυδρείο (1,10χ40χ45) προκειμένου να βάλω εκεί μέσα τα χρυσόψαρα και να αφήσω το 40αρι για τους μονομάχους. Που ξέχασα να σας πω ότι τους βάζω μαζί για λίγο κάθε μέρα και τα πάνε μια χαρά.
Λοιπόν για το ενυδρείο μου δώσανε τιμή 300 ευρώ και όπως μου είπανε θα έχει ενσωματωμένο φίλτρο με σφουγγάρι και άναθρακα.
Συγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλα νομίζω ότι έπρεπε να σας κατατοπίσω αρκετά για να με βοηθήσετε.
Ακούω γνώμες. ΚΑταρχήν είναι καλή η τιμή και αν ναι τι άλλο πρέπει να πάρω για να ετοιμάσω το ενυδρείο. Και μην στενοχωριέστε έρχονται και άλλεσ ερωτήσεις.:smt077

Πάνος
26-03-09, 16:05
καλως ηρθες!!!
διαβασε εδω...http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=29949