PDA

Επιστροφή στο Forum : Ζenit 12 xp


CHRIS4204
11-11-08, 09:22
Καλημέρα σε όλους .
Πρόσφατα έψαχνα κάτι παλιά συρτάρια στο σπίτι των γονιών μου και βρήκα την φωτογραφική που είχα σαν όνειρο ως παιδάκι να πάρω από τον πατέρα μου.
Μια zenit 12xp.
Eίναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση και σχεδόν αχρησιμοποίητη (έχει τραβήξει 1-2 φιλμ μόνο)και φιλάσοντασν σε ειδική δικιά της σκληρή θήκη μέσα σε κλειστό χωρο (συρτάρι).
Τώρα οι ερωτήσεις :
1)Είναι καλή?
2)Μπορώ να βγάλω καλές φωτό (κυρίως ενυδρειακές)
3)Με τον φακο 35mm που έχει κανω δουλειά?
4)Τι ρύθμίσεις πρέπει να κάνω

Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά στο θέμα φωτογραφία είμαι άσχετος και θα θελα να κάνω μια προσπάθεια.

Υ.Γ. Έχω και μια kodak c703 7.1 mp καθώς και μια exilim 3.2mp Μήπως δεν αξίζει να ασχοληθώ με την παλιά?

netblues
11-11-08, 09:32
Ειναι ενα μουσιακο κομματι. Οι λατρες του ειδους την χρησιμοποιουν συχνα με ασπρομαυρο φιλμ για ρετρο καταστασεις. Γενικα χαρακτηριζεται ως "σκυλι".
Τωρα για ενυδρειακη χρηση αν εισαι διατεθειμενος να τραβας φωτο και μετα να τις εμφανιζεις (και να πετας τις περισσοτερες) μπορεις να το κανεις, αν και δεν το βρισκω και τοσο πρακτικό. Για ενα χομπιστα φωτογραφο θα ελεγα οτι ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη απο τα παλια. Απο κει και περα ομως...

CHRIS4204
11-11-08, 13:31
Αρα αξίζει ή όχι να ασχοληθώ?

PascM
11-11-08, 14:05
Καλύτερα με την kodak

nikman
11-11-08, 16:43
Αρα αξίζει ή όχι να ασχοληθώ?


Φύλαξη την ως ένα ενθύμιο από τον πατέρα σου και πάρε αν το επιτρέπουν τα οικονομικά σου μία ψηφιακή. Αν δεν έχεις ασχοληθεί ξανά με τη φωτογραφία θα δυσκολευτείς πολύ με τη συγκεκριμένη και το κόστος των φιλμ είναι… :smt102:smt102:smt102

crazyio
12-11-08, 01:59
η zenit για ασπρόμαυρο είναι διαμαντάκι ... αν την μάθεις σωστά και την δουλεύεις στο manual ..
για όλα τα άλλα και κυρίως για ενυδρειακά ... digital ..

CHRIS4204
12-11-08, 08:29
Oκ το πρόβλημα μου όμως με την kodak είναι οτι δεν μου βγαινουν καλές οι φωτο.
Δεν προλαβαινω τα ψαράκια.

crazyio
12-11-08, 13:18