PDA

Επιστροφή στο Forum : Νέος κάτοικος!

kotsis
19-05-08, 13:14
Μόλις έβαλα μια κανούρια θυλική κυχλίδα κάτοικο στο ενυδρείο μου. Τα παλιά ψάρια κυχλίδες και αυτά συγκεκριμένα ένα μικρό διαολάκι της επιτύθεται διαρκώς. Είναι λ'ογω ότι ειναι νέα ακόμα και πρέπει να περάσει τα καψώνια της; η θα την βρω μισή; να τονίσω ότι ειναι μεγαλύτερη απ' τα άλλα.

PascM
19-05-08, 13:29
Τι είδους????

imichal
19-05-08, 14:03
βαλε μια φωτο.... Τοσο αυτης οσο και των υπολοιπων ψαριων του ενυδρειου σου...

ΑΝΤΩΝΗΣ1980
19-05-08, 14:40
Τελικα τι ψαρια εχεις στο 120λιτρο σου?

theofilos
19-05-08, 17:18
Τελικα τι ψαρια εχεις στο 120λιτρο σου?

Κιχλιδοσουπα? :smt052

kotsis
20-05-08, 00:00
Ελπίζω να μην μιλάς ειρωνικά γιατί μπορώ κι εγώ να γίνω ειρωνικός με αυτά που βλέπω και ακούω εδώ μέσα.

Μπορεί να είμαι αρχάριος αλλά γνώμη και κρίση έχω, δεν μαθαίνω τώρα να περπατάω.

Εδώ είμαστε για να βοήθα ο ένας των άλλων πιστεύω και όχι για να κάνουμε καλλιστεία ενυδρείων και να προσπαθούμε να δείξουμε πως είμαστε κάποιοι και οι ξερόλες (βάση ύφους ομιλίας).

Απευθύνομαι σε όλους όχι σε εσένα προσωπικά. Απλά πιστεύω πως άλλως είναι ο ρόλος του Forum παρά απΆ το να μπαίνουμε και να μιλάμε ειρωνικά στα post.
Όποιος κάνει ειρωνείες καλύτερα να κοιτάξει το ενυδρείο του γιατί σήγουρα θα βρει να ειρωνευτεί κάτι και ας αφήσει των άλλων.
Σεβαστή η γνώμη και δεχτεί όλων, καλή η κακή δεν έχει σημασία αρκεί να είναι καλοπροαίρετη!

Αυτή είναι η άποψη μου και μ' αρέσει να μιλάω ανοικτά!

theofilos
20-05-08, 00:13
Δεν ξερω τιποτα για το ενυδρειο σου και δεν μπορω να το κρινω. Ουτε να σχηματισω αποψη απο αυτο. Ειμαι λιγο καλαμπουριτζης και εκανα πλακα στο ποστ του αντωνης.

moros
20-05-08, 00:15
eytixos poy einai kapios kai ta leei sta isia;););)..alla ti perimenes,,karkyreos pragma sta isia tha sto pei:smt038:smt068:smt027:smt023

kotsis
20-05-08, 00:15