Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Need help

pagos4
07-04-07, 17:16
Καλησπέρα...
Είμαι αρχάριος και θέλω βοήθεια.Έχω ενα ενυδρείο 50 λίτρων εδώ και ένα χρόνο.
Αφού καθάρισα και ξαναέστησα το ενυδρείο μου το έχω αφήσει να λειτουργεί χώρις να έχω βάλει ψάρια μέσα.Απο 'χημικά' χρησιμοποίησα μόνο αντιχλώριο.
Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα.Να βάλω μέσα ένα χρυσόψαρο?Τι είδους φυτά πρέπει να αγοράσω?Κατά καιρους είχα πάρει guppy,neon,ξιφοφόρους,silver-shark,τιγράκια,molly κ.α. ?Τι μου προτείνετε?Μίκρά και ειρηνικά ή λίγοτερα και μεγαλύτερα(π.χ κιχλίδες)?

msigouros
07-04-07, 18:04
Καλησπέρα...
Είμαι αρχάριος και θέλω βοήθεια.Έχω ενα ενυδρείο 50 λίτρων εδώ και ένα χρόνο.
Αφού καθάρισα και ξαναέστησα το ενυδρείο μου το έχω αφήσει να λειτουργεί χώρις να έχω βάλει ψάρια μέσα.Απο 'χημικά' χρησιμοποίησα μόνο αντιχλώριο.
Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα.Να βάλω μέσα ένα χρυσόψαρο?Τι είδους φυτά πρέπει να αγοράσω?Κατά καιρους είχα πάρει guppy,neon,ξιφοφόρους,silver-shark,τιγράκια,molly κ.α. ?Τι μου προτείνετε?Μίκρά και ειρηνικά ή λίγοτερα και μεγαλύτερα(π.χ κιχλίδες)?

Γειά σου και καλές Γιορτές.
Ενα ενα
Κατ αρχην πως καθάρισες και τι;Καθάρισες και το φίλτρο;και πως;Το χρυσόψαρο για ποιό λόγο να το βάλεις;
Αν είναι για το στρώσιμο πρέπει να ξέρεις οτι δεν τα χρησιμοποιούμε σαν αναλώσιμα-ΟΧΙ.Αν είναι διότι το πρωορίζεις το 50λιτρό σου για χρυσόψαρα να ξέρεις οτι είναι μικρό για να χωρέσει και δεύτερο μέσα.
Φυτά πολά και διάφορα αλλά θα πρέπει πρωτα να έχεις αποφασίσει τι θα βάλεις μέσα από ψάρια -αστακούς μικρούς κλτ.
Από ψάρια δεν συμφωνώ με ολα οσα αναφέρεις για τα λίτρα σου και σαν συνδιασμοί πχ.γκάμπυ και νέον έχουν διαφορετικές απαιτήσεις σε νερό-το καρχαριάκη σε λίτρα κτλ κτλ.
Βασικά πρέπει να κοιτάξεις σε μικρά ψάρια και οταν λέμε μικρά σε τελικό μέγεθος εννοούμε και οχι οταν τα αγοράζουμε.