PDA

Επιστροφή στο Forum : Είναι Guppy??


vassilis23
14-02-07, 20:39
Ξέρει κανείς να μου πεί θετικά τί είδος είναι το ψάρι στη φώτο?Είμαι αρχάριος...

6512

PascM
14-02-07, 20:54
http://animal-world.com/encyclo/fresh/livebearers/molly.php
Το ψαράκι σου είναι τα λεγόμενα Μόλλυ.

msigouros
14-02-07, 21:09
Πάρε 2 φωτό από την βάση
α.Poecilia_latipinna_black και
β.Poecilia_latipinna_lyratail

vassilis23
14-02-07, 21:31
Να σαι καλα!και ειχα φαει τον τόπο να το ψάχνω!Εχω 3 θυληκά και 1 αρσενικό το οποίo είναι ιδιαίτερα καρπερό!;) Σε 2 βδομάδες που τα έχω ,το ένα θυληκό έχει γεννήσει 2 φορές και έχω σύνολο 9 μωρά,τα οποία τα έχω στην ταίστρα και τους δίνω υγρή τροφή...Πάντως η πατρότητα παίζει γιατι όταν το πήρα ήταν ήδη γκαστρωμένο το θυληκό!:rolleyes:

Με τα μικρά τι να κάνω?Στο petshop μου είπαν οτι καλό ειναι να μείνουν 2-3 μήνες:smt103 στη γενήστρα!Κινδινεύουν να πάθουν νανισμό?Αυτή τη στιγμή ειναι σε μέγεθος γηρίνου, 0,5cm περίπου...


Ps:Στο ενιδρέιο έχω ακόμα 10 νέον,2 gold snails και 1 καρχαριάκι(σίλβερ)...

george
14-02-07, 21:39
http://www.tsamisaquarium.gr/Selides/Fish/Poecilia%20velifera.htm

Σε πόσα λίτρα τα έχεις ;

vassilis23
14-02-07, 21:55
Σε 100λιτρα:( (δεν πρόκειται να πάρω άλλα ψάρια).Για το καρχαριάκι διάβασα εκ των υστέρων οτι είναι σμηνόψαρο και θέλει ενυδρείο μεγαλύτερο από 300λίτρα.Είναι πιο στρεσαρισμένο από τα υπόλοιπα και τρώει ελάχιστα.Φυλλαράκια,πέρλες και τροφή σε σκόνη που ρίχνω στα υπόλοιπα τα αγνοεί και ενώ τα άλλα πέφτουν με μανία στο φαί, αυτο δεν δίνει σημασία και συνεχίζει να καθρεφτίζεται στο τζάμι.Το μόνο που δοκιμάζει είναι οι ταμπλέτες(όταν το αφήνουν τα λαίμαργα σαλιγκάρια)Πάντως διάβασα οτι οι πρώτες μέρες προσαρμογής είναι δύσκολες για τα καρχαριάκια..

Μήπως θα έπρεπε να πάρω ζωντανή τροφή να του δίνω ή είναι αποκλιστικά φυτοφάγος??:confused:

PascM
14-02-07, 22:02
Κανονικά τρώει και από το φυλαράκι που του δίνεις! Δεν κάνει όμως για τα λίτρα σου!

ASCCO1
14-02-07, 22:05
Σε 100λιτρα:( (δεν πρόκειται να πάρω άλλα ψάρια)