Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Αρχάριος σε 200 λίτρα??

georgeps
24-04-18, 00:25
Καλησπέρα σε όλους!

Οπως είχα γράψει και στο νήμα μου για καλοσόρισμα , είμαι ένας φοιτητής (άρα το μπάτζετ μειωμένο) καινούργιος στο χόμπι, και προσπαθώ αυτό το καιρό να φτιάξω σιγά σιγά το πρώτο μου ενυδρείο.

Από τη θεία μου πήρα ένα ενυδρείο στα 20-22 λιτρα και σκεφτόμουν να τοποθετήσω ένα μονομάχο μέσα. Το ενυδρείο επισκευάζεται αυτή τη στιγμή (περιμένω να περάσουν μέρες για τη σιλικόνη) και έπειτα θα ξεκινήσει σιγά σιγά το στρωσιμο του. Το θέμα είναι ότι κάτι δεν με ικανοποιεί στο συγκεκριμένο ενυδρείο. Μου φαίνεται αρκετά μικρό και περιορισμένο.

Εκανα μία ψακτική στο ίντερνετ και βρήκα μερικές καλές αγγελίες και συγκεκριμένα μία με την οποία έπαιρνα ενα 200αρι λίτρο (χωρις φωτα φιλτρα κλπ) σε πολύ καλή τιμη. Με έβαλε σε σκέψεις και ήμουν στο τσάκ απο το να πάω να το πάρω. Μεχρι που είδα μερικά βιντεάκια στο γιουτιουμπ τα οποία έλεγαν για πράγματα που πρεπει κανεις να προσέξει αν θέλει ένα τετοιο ενυδρείο.Προσγειώθηκα εκείνη τη στιγμή και άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω άποψη. οπότε είπα να ζητήσω την εμπειρία σας!!

Από ότι κατάλαβα θέλω ένα φίλτρο κοντά στα 1000-1200 λίτρα την ώρα, 100βατ λάμπες, να έιμαι σίγουρος οτι το αντέχει ο χώρος μου το βάρρος κλπ.

Η απορία μου λοιπόν είναι άν είναι υπερβολή το 200αρι σαν πρώτο μου ενυδρείο , Λένε βέβαια ότι ένα μεγάλο ενυδρείο συγχωρεί λάθη αλλά μήπως είναι υπερβολικά μεγάλο. Επίσης το οικονομικό είναι ενα θέμα που με απασχολέι. γιατι χρειάζομαι ίσως 2 φίλτρα (που αν και εχω δεί πολλες κατασκευές θα προτιμουσα να έφτιαχνα μόνος μου,) μιλάμε για 100βατ λάμπες, για 200 βατ θερμοστάτη πχ. και πέρα από το κόστος αυτό έχουμε και το ρεύμα που προστίθεται. Επιπλέον από οτι κατάλαβα χρειάζομαι και μαλακτικό ( conditioner για το νερό της βρύσης οπότε άλλο ένα έξοδο που υπάρχει.

Ισως είμαι υπερβολικός και δεν είναι τόσο δύσκολο όσο μου φαντάζει,ίσως να είναι κ λογικές οι σκέψεις μου.